تصویب یک فوریت الزام شهرداری تهران به اطلاع رسانی در خصوص تخفیفات

اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران، به اطلاع رسانی تسهیلات و تخفیفات، معـافیت ها و بخشودگی ها، استفاده شهروندان از خدمات شهرسازی، فنی و مهندسی، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، گردشگری و تفریحی و... »، به یک فوریت آن رأی مثبت دادند.

به گزارش ایسنا، بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران، به اطلاع رسانی تسهیلات و تخفیفات، معـافیت ها و بخشودگی های، استفاده شهروندان از خدمات شهرسازی، فنی و مهندسی، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، گردشگری و تفریحی و... در دستور کار دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران قرار داشت که در همین راستااحمد علوی، عضو شورای شهر تهران در توضیح این موضوع با تاکید بر اینکه این یک فوریت از طرح هایی بود که اکثریت اعضا از آن حمایت کردند گفت: بسیاری از مصوباتی که ما در ایام نگارش بودجه داریم در قالب تسهیلات و تخفیفات، معـافیت ها و بخشودگی هایی در حوزه های مختلف برای شهروندان تهرانی مطرح می شود.

وی ادامه داد: از این رو طرح این موضوع در صحن با هدف رفع اشکالاتی است که در این سالها و در حوزه اطلاع رسانی رخ میدهد و بخشی از کسانی که از رسانه ها پیگیر مصوبات شورا نیستند از این قاعده مغفول می مانند.

وی افزود: این طرح در زمینه افزایش اطلاع رسانی در ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مصوبات شورا در خصوص تسهیلات و تخفیفات، معـافیت ها و بخشودگی هایی است که برای استفاده شهروندان تهرانی و ارتقای سطح رفاهی گیرندگان خدمات در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی، حمل و نقل و... از سوی شورا به تصویب میرسد .

رئیس کمیته گردشگری شورا ادامه داد: طرح فعلی برای یک فوریت به صحن ارسال شده تا در صورت تصویب، کمیسیون های تخصصی بتوانند نظرات و راهکارهای این اطلاع رسانی را پیشنهاد و به این طرح پیوست کنند.

به گزارش ایسنا، پس از توضیحات علوی، اعضای شورا با اکثریت آرا موافق به یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران، به اطلاع رسانی تسهیلات و تخفیفات، معـافیت ها و بخشودگی های، استفاده شهروندان از خدمات شهرسازی، فنی و مهندسی، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، گردشگری و تفریحی و... رای دادند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070100633
  • خبرنگار : 71505

برچسب‌ها