معاون استاندار فارس:

جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی فرصت کم نظیر معرفی فارس است

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با اشاره به میزبانی شیراز از سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی گفت: جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی فرصتی کم نظیر جهت معرفی فارس در سطح ملی و بین‌المللی است.

محمد فرخ‌زاده امروز، اول مهرماه در نشست با فرمانداران استان فارس با اشاره به جشنواره چند رسانه‌ای ملی و بین‌المللی میراث فرهنگی که در آبان‌ماه امسال در فارس برگزار می‌شود، از فرمانداران استان خواست تدابیر لازم برای حضور فعال هنرمندان شهرستان‌ها با تولید آثار فاخر در این جشنواره را اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری و زیارت استان فارس، این جشنواره را فرصتی کم نظیر برای تحقق این هدف دانست.

فرخ‌زاده همچنین بر رویکرد مردمی به‌جای رویکرد حاکمیتی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی فرهنگی مردم نهاد در برگزاری پیش رویدادها و فراخوان‌های مختلف برای جمع‌آوری آثار از اقشار مختلف تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از فرماندارانی که در جهت رفع موانع سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی اقدامات خوبی انجام داده‌اند، گفت: این اقدامات تا رسیدن فارس به جایگاه حقیقی خود در حوزه گردشگری و زیارت باید به‌صورت جدی ادامه یابد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص گرامیداشت روز شهرستان‌ها از فرمانداران خواست با جدیت بیشتری این رویدادها رو پیگیری و فرصت‌های کم نظیر شهرستان‌های استان فارس را به کشور و خارج از آن معرفی کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070100630
  • خبرنگار : 50649