تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت ارتباط مستمر اولیاء و مدارس

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دوران نوجوانی و جوانی فرصتی طلایی برای دانش آموزان است.

محمد کرمی در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و نقشی راهبردی دارد.

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش در ایفای نقش و انجام رسالت خود موفق باشد، ایران اسلامی در مسیر رشد و ترقی حرکت خواهد کرد.

کرمی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش بیان کرد: مدرسه و دانشگاه دو محور اصلی توسعه هستند و همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید با توجه بیشتر به این دو مجموعه برای توسعه و ارتقای آنها تلاش کنند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت علم آموزی خطاب به دانش آموزان و معلمان ادامه داد: کار معلمان یک کار جهادی است و معلمین عزیز نقشی اساسی در تربیت نسل آینده ایران اسلامی دارند و دانش آموزان نیز باید با استفاده از این فرصت طلایی نوجوانی و جوانی نهایت استفاده را ببرند و در این راه بر خداوند متعال اتکا کنند؛ زیرا که اتکا به خداوند متعال رمز پیروزی و موفقیت است.

کرمی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر اولیا و مدارس گفت: بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی ارتباط خانه و مدرسه نقشی اساسی در تربیت اسلامی دانش آموزان دارد و همه ما باید برای این مهم و تقویت اراده دانش‌آموزان ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070100596
  • خبرنگار : 51000