وزیر دفاع یمن: به حملات علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم

وزیر دفاع یمن تأکید کرد ارتش این کشور به حمله علیه مقرهای صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن گفت: ما برای ایجاد یک قدرت نظامی دفاعی تلاش می‌کنیم که قادر به ایجاد معادله سیاسی و نظامی و حفظ حاکمیت یمن باشد. ما به حملات کوبنده خود به عمق اراضی اشغالی ادامه می‌دهیم. جزئیات تغییرات سیاسی، نظامی و ژئوپلیتیک در منطقه را رصد می‌کنیم و آماده تمام چالش‌های این مرحله هستیم.

طبق گزارش المسیره، العاطفی گفت: همانطور که درهای یافا و «ام الرشراش» در ایلات را کوبیدیم، به حمله به لانه‌های صهیونیست‌ها ادامه می‌دهیم. ما در حمله با تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک، فراصوت، بالدار و پهپادها علیه دشمنان بخل نمی‌ورزیم. ما در مرحله جنگ نامحدود و حساس و طولانی‌مدت هستیم و تمام احتمالات درگیری را مدنظر قرار می‌دهیم.

وی افزود: ما دشمن جنایتکار صهیونیستی را به غافلگیری‌های بیشتری وعده می‌دهیم که دل‌های مومنان را آرام خواهد کرد. کسانی که برای دهمین سال متوالی به تجاوز و محاصره ملت ما ادامه می‌دهند باید بدانند که صبر استراتژیک ما نشانه ضعف نیست، بلکه خطری علیه آن‌هاست. به متجاوزان به یمن نسبت به عبور از خطوط قرمز و مداخله در امور داخلی یمن هشدار می‌دهیم. متجاوزان باید هرچه‌سریع‌تر عقب‌نشینی از خاک یمن و جزایر آن را آغاز کنند.

ارتش یمن در راستای پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه بارها حملات پهپادی و موشکی را به فلسطین اشغالی از جمله شهر تل‌آویو انجام داده است. همچنین رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ تحت محاصره قرار داده و مانع عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070100549
  • خبرنگار : 71516