حماس: تداوم حملات رژیم اشغالگر به کرانه باختری با مقاومت و پایداری فلسطینی‌ها روبرو خواهد شد

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد تداوم حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر به استان‌های کرانه باختری با مقاومت و پایداری فلسطینی‌ها روبرو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «عبدالرحمن شدید» از رهبران جنبش حماس گفت: تداوم حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر به استان‌های کرانه باختری با مقاومت، استواری و ناکام گذاشتن این تهاجمات روبرو خواهد شد. آنچه در نابلس شاهد آن هستیم از جمله درگیری‌های مسلحانه امروز در جنین و منفجر کردن بمب‌ها توسط فلسطینی‌ها در میان سربازان رژیم اشغالگر در رام‌الله، ادامه قهرمانی و دلاوری است که با وجود بازداشت‌ها و کشتارها و شکنجه‌ها در کرانه باختری از بین نخواهد رفت.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این رهبر حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری هر روز توانایی خود را در مقابله با دشمن نشان می‌دهد. این تکمیل کننده عملیات‌ها و درگیری‌هایی است که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در همه عرصه‌ها گسترش یافته است. مقاومت و مردم ما در کرانه باختری درباره گزینه رویارویی و مقابله با این تجاوز متحد شده‌اند و به هر قیمتی که باشد اجازه نمی‌دهند رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن به زورگویی و سلطه‌جویی ادامه دهند.

عبدالرحمن شدید گفت: عملکرد گردان‌های القسام و گروه‌های مقاومت در مقابله با هر یورش و تجاوزی، پرچم امید و امنیت برای دفاع از مردم و ناکام گذاشتن طرح‌های اشغالگران برای الحاق و کوچاندن است. من از ساکنان همه استان‌های کرانه باختری می‌خواهم که متحد شوند و تمام تلاش خود را برای مقابله با اشغالگران به کار گیرند و برای تشدید درگیری‌ها و آشفته کردن دشمن و سلب امنیت از شهرک نشینان آن تلاش کنند.

همزمان با جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ارتش این رژیم تجاوزات و یورش‌های خود را علیه مناطق کرانه باختری افزایش داده است و از هفت اکتبر تاکنون در این مناطق بیش از ۷۱۰ فلسطینی شهید و حدود ۵۷۰۰ تن زخمی شده‌اند. همچنین ۱۰ هزار و۷۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070100469
  • خبرنگار : 71516