استاندار کردستان:

از همە توان و ظرفیت خود برای توسعە استان کردستان بهرە خواهم گرفت

استاندار جدید کردستان گفت: استان کردستان را بە خوبی می‌شناسیم، ما مدیون اعتماد مردم عزیز و بافرهنگ سنندج در سال‌های گذشتە هستیم و از همە توان و ظرفیت خود برای توسعە استان بهرە خواهم برد.

آرش زرە تن لهونی امروز (یکم مهر) در مراسم تکریم و معارفە خود از تلاش‌های استاندار سابق کردستان اسماعیل زارعی کوشا تقدیر و اظهار کرد: ۱٦۰ سفر داخلی استاندار کردستان بە شهرها، روستاها و بخش‌های استان در طول سە سال خدمت قابل تقدیر است و این اطمینان را بە ایشان خواهیم داد کە کلیە پروژەهای نیمەتمام از دوران خدمت ایشان را بە پایان خواهیم رساند.

وی عنوان کرد: تا یک روز قبل از حضور در هیئت دولت اطلاع نداشتم کە قرار است بە عنوان استاندار کردستان انتخاب شوم و بە راستی تقدیر براین بود کە بە عنوان استاندار در اختیار شما باشیم.

لهونی ادامە داد: استان کردستان را بە خوبی می‌شناسیم، ما مدیون اعتماد مردم عزیز و بافرهنگ سنندج در سال‌های گذشتە هستیم و از همە توان و ظرفیت خود برای توسعە استان بهرە خواهم برد.

وی اضافە کرد: دغدغەهایی کە در سخنرانی دوستان بە ما منعکس شد را پیگیر خواهیم بود.
آرش زرەلهونی بیان کرد: همە ما می‌دانیم کە دولت وفاق ملی بر ستون‌هایی استوار است کە مصداق آن صداقت و راستی است کە مخاطب این صداقت و راستی خود مردم عزیز ما هستند کە بنیاد آن اسلامی است کە منادی محبت و حاصل آن وحدت و وفاق ملی است.

استاندار جدید کردستان عنوان کرد: این دولت وفاق ملی را تنها در شعار بیان نکرد و در عمل هم نشان داد و همە اذعان دارند کە دولت، دولت وفاق ملی است و این اطمینان را داشتە باشید کە ما بە عنوان نمایندە دولت در کردستان کە باید سیاست عمومی دولت و نظام را جلو ببریم حتما در این مسیر قدم خواهیم گذاشت.

لهونی با بیان اینکە کار ما و وظیفە ما ایجاد وحدت و همگرایی است، عنوان کرد: استان کردستان در کنار همە ظرفیت‌هایی کە دارد، مشکلات بسیاری نیز دارد کە این مشکلات و محرومیت‌ها یادگار رژیم سابق و هشت سال جنگ تحمیلی است، لذا برای کاهش و رفع این شکاف‌ها نیازمند یک بودجە جهشی و حضور هلدینگ‌های بزرگ در استان کردستان هستیم.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403070100461
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها