فرماندار نرماشیر:

اکثر مدارس نرماشیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ندارند

فرماندار نرماشیر گفت: بیش از ۹۰ درصد مدارس ما سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ندارند.

مهندس طبسی نژاد  امروز اول مهرماه در مراسم نواختن زنگ مهر،  ایثار و مقاومت در جمع دانش آموزان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت کشور را مرهون خون شهدا هستیم و وظیفه داریم با خدمت صادقانه در پست‌هایی که در اختیار داریم، ادامه دهنده راه شهدا باشیم چون آرامش و مسئولیت‌هایی که امروز ما در اختیار داریم، ارمغان ایثار و فداکاری آنهاست.

وی بیان کرد: مدرسه مرکز تحول و انتظار خانواده این است که در این فضای علمی پرورش پیدا کنید و آینده‌ساز این شهر و کشور شوید و نگاهی جز کسب دانش و تذهیب نفس نداشته باشید.

 فرماندار شهرستان نرماشیر گفت: ارتباط بین خانه و مدرسه نیز مهم است که شما دانش‌آموزان حلقه وصل این ارتباط هستید.


وی بیان کرد: معلمان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان باید فعالیت‌های فرهنگی بیشتر داشته و باید توجه داشته باشند که دانش آموزان را از فضای مجازی  دور کنند و با آموزش‌ها نگذارند وارد این فضا بشوند

طبسی عنوان کرد: آموزش و پرورش، ایران را از درون قوی می‌کند. البته هرچه برای قوی شدن نیاز داریم در درون آموزش و پرورش وجود دارد.

وی به  کمبودهای برخی از  مدارس اشاره کرد و افزود: برخی از مدارس ما از سقف  و حصار مناسب برخوردار نیستند و مسئولان استان باید نگاهی ویژه به مدارس شهرستان نرماشیر داشته باشند.

فرماندار  نرماشیر بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد مدارس ما سیستم سرمایشی و گرمایشی، مناسب ندارند.

وی در پایان گفت: هفته دفاع مقدس بسیار مهم و یادآور رشادت و ایستادگی از سوی دلاورمردانی است که با تأسی از معارف دینی و تأکیدات امام خمینی (ره) از این سرزمین دفاع کردند و مایه سربلندی، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070100455
  • خبرنگار : 50474