احراز صلاحیت متقاضیان دهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی فارس گفت: احراز صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره سازمان نظام و مهندسی ساختمان استان فارس اعلام شد.

علیرضا مصاحب‌فرد امروز، اول مهرماه گفت: بر اساس نظام نامه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و طبق جدول زمان‌بندی تعیین شده، فعالیت انتخابات هیئت مدیره از تاریخ پنجم خردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ادامه داد: به دنبال آن و بر اساس ماده ۶۲ آیین‌نامه اجرایی، بلافاصله نسبت به انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اقدام و احکام دستگاه نظارت صادر شد.

مصاحب‌فرد اظهار کرد: از تاریخ ۲۶ خردادماه تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ نیز پذیرش تقاضای داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان از سوی هیئت اجرایی انجام شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی فارس گفت: طی مدت مذکور ۱۳۰ داوطلب موفق به ثبت‌نام در سامانه انتخابات شدند که از این تعداد نیز ۸۰ داوطلب در مهلت قانونی تعیین شده مدارک مورد نیاز را تکمیل و ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

مصاحب‌فرد افزود: پس از بررسی پاسخ استعلام‌های دریافتی از مراجع ذیربط در مدت مقرر، هیئت اجرایی با حداکثر آرا نسبت به احراز صلاحیت ۷۷ داوطلب از ۸۰ داوطلبی که ثبت‌نام خود را نهایی کرده بودند اقدام کرده و نتیجه را به دستگاه نظارت استان و فرد داوطلب اعلام کرد.

وی بیان کرد: از ۷۷ داوطلب احراز صلاحیت شده توسط هیئت اجرایی، ۲ نفر انصراف داده و صلاحیت یک داوطلب نیز به تایید مراجع ذیربط نرسیده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: صلاحیت ۵ داوطلب نیز با توجه به عدم وصول پاسخ از مراجع ذیربط، هنوز توسط دستگاه نظارت تایید نهایی نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، عضو دستگاه نظارت استان فارس گفت: ان‌شاءالله در روز ۱۲ مهرماه انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مهندسان در استان فارس شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070100406
  • خبرنگار : 50649