یک منبع در حزب‌الله لبنان: غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم

یک منبع در حزب‌الله لبنان در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور و انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجرها اعلام کرد: غافلگیری‌های زیادی در راه است.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان اعلام کرد این جنبش در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور و انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجرها غافلگیری‌های زیادی دارد.

براساس گزارش العربی الجدید، این منبع در ادامه افزود: ما سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به یاد می‌آوریم که پاسخ آن چیزی است که شما خواهید دید، نه آنچه می‌شنوید.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه تاکید کرد عملیات‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی تا زمان توقف جنگ در غزه و کرانه باختری متوقف نخواهد شد.

طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی حملات علیه لبنان را تشدید کرده و نگرانی‌ها از جنگ همچنان افزایش می‌یابد. همچنین صهیونیست‌ها نگران عملیات تلافی‌جویانه مقاومت لبنان به دنبال اقدامات تروریستی روزهای گذشته تل‌آویو در لبنان هستند. به دنبال انفجار وسایل ارتباطی آلوده به مواد منفجره، ده‌ها نفر در سراسر لبنان شهید و مجروح شده‌اند و جهان این اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها را محکوم کرده است.

پیشتر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، با موشک‌های فادی ۱ و فادی ۲ پایگاه هوایی رامات‌ دیوید را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان افزود: عملیات ساعتی قبل با این‌که در عمق اراضی اشغالی انجام شد، مانند دیگر عملیات‌های روزانه مقاومت بود و ارتباطی با پاسخ به حملات تروریستی مرتبط با پیجرها و بیسیم‌ها و ترور اخیر در بیروت نداشت؛ بنابراین صهیونیست‌ها باید همچنان منتظر «عملیات انتقام» و باز شدن درهای جهنم باشند.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه به وسیله یک جنگنده اف-۳۵ یک ساختمان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داد.

این حمله تجاوزکارانه علاوه به ۴۵ شهید ده‌ها زخمی نیز بر جای گذاشت. «حاج ابراهیم عقیل» معروف به «حاج عبدالقادر» فرمانده جهادی حزب‌الله از جمله شهدای این حمله جنایتکارانه بود.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070100359
  • خبرنگار : 71588