یک مدرس حوزه و دانشگاه:

وحدت اسلامی شعار پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است

یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: مساله وحدت اسلامی و پافشاری بر اصول اساسی اسلام شعار پیامبر (ص) و اهل بیت (علیهم‌السلام) است و باید به آن توجه کافی داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر علوی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که موضوع وحدت اسلامی قطع به یقین شعار اهل بیت (علیهم‌السلام) است، گفت: از این‌رو پافشاری بر مساله وحدت مسلمانان و کنار گذاشتن موضوعات فرعی باعث می‌شود بهتر آرمان‌های اهل بیت (علیهم‌السلام) را تقویت، گسترش و تبلیغ کنیم.

وی معتقد است: وحدت جامعه اسلامی و مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین تقویت‌ کننده آرمان‌های شیعه نیز است.

او با بیان این‌که جوانان بسیاری از مذاهب دیگر به مذهب شیعه گرایش پیدا کرده‌اند اظهار کرد: گرایش جوانان به مذهب شیعه در حال گسترش است و آنچه که بعضی‌ها به غلط می‌گویند دم زدن از وحدت اسلامی فاصله گرفتن از آرمان‌های شیعه است و این‌که عده‌ای از تشیع فاصله می‌گیرند و آرمان‌های اسلام ناب و اهل بیت (علیهم‌السلام) را کنار می‌گذارند دروغ بزرگی است و اگر بخش‌های امنیتی به این مدعیان دروغین توجه داشته باشد شاید مزدوران دشمن به ویژه مزدوران انگلیس خبیث باشند.

وی با اشاره به اتفاقات تلخی که در جهان به ویژه در فلسطین و غزه رخ می‌دهد، بیان کرد: با این اتفاقات تلخ چشم جهانیان بر نسل‌کشی و ظلم بزرگی که در غرب آسیا رخ می‌دهد باز شده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه تاکید کرد: وحدت مسلمانان و توجه به مساله‌های اصلی و پرهیز از پرداختن به موضوعات فرعی اهمیت بسیاری دارد.

علوی‌کیا خاطرنشان کرد: حمایت جوانان و عالمان شیعه و همه کسانی که دل در گرو آرمان‌های اهل بیت (علیهم‌السلام) دارند از مساله فلسطین و همچنین حمایت تمام قد جمهوری اسلامی ایران از مظلومان فلسطین و غزه و تقویت محور مقاومت به عزت تشیع و توجه همه مسلمانان و غیر مسلمان به مساله اهل بیت (علیهم‌السلام) و آرمان‌های علوی و توجه به آخرالزمان و موضوع برگشت فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه ‌(س) و ایجاد حکومتی خالی از تبعید و ظلم و فساد کمک نموده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070100333
  • خبرنگار : 50562