انریکه: از دمبله نمی‌خواهم ام‌باپه شود

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن انتظار ندارد عثمان دمبله جای خالی کیلیان ام‌باپه را در تیمش پر کند.

به گزارش ایسنا، در هفته پنجم لیگ فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن و رنس به تساوی یک بر یک رسیدند. در شرایطی که پاریسی‌ها از حریفشان عقب افتاده بودند، عثمان دمبله بار دیگر درخشید و دروازه حریف را باز کرد تا پاری‌سن‌ژرمن به لطف این یک امتیاز در صدر جدول لیگ یک فرانسه بماند.

دمبله در این فصل در پنج بازی در لیگ فرانسه چهار گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیم بوده است. او در فصل گذشته در ۲۶ بازی لیگ تنها سه گل به ثمر رسانده بود و حالا نشان می‌دهد با رفتن کیلیان ام‌باپه فضا برای درخشش او باز شده است.

به گزارش ساکرنت، لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، با اشاره به درخش دمبله در این فصل گفت: نمی‌خواهم روی دمبله فشار بیاورم که بتواند در هر بازی گل بزند. به دنبال گلزن در تیم نیستم. هدفم این است که تیم بتواند برنده شود و سه امتیاز را کسب کند. اصلا برایم مهم نیست چه کسی گل بزند. هر بازیکنی که در تیم ما گل بزند برایم لذتبخش است. هیچ فشاری روی دمبله نیست که در نبود ام‌باپه بتواند جای خالی او را پر کند.

پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی دیرهنگام مقابل ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا برابر رنس به تساوی رضایت داد اما به دلیل غیبت بازیکنان مصدومش مثل مارکو آسنسیو و جان‌لوئیجی دوناروما در شرایط صد درصد نبود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن همچنین گفت: از ابتدا می‌دانستیم که بازی بسیار سختی خواهد بود. بازیکنان رنس بسیار خوب بازی کردند و از نظر بدنی بسیار قوی و به نظرم شایسته یک امتیاز بودند. ما بازیکنان را بسته به آنچه در بازی‌ها می‌بینم تغییر خواهیم داد. تطبیق‌پذیری زیادی در تیمم دارم تا بتوانم از همه بازیکنان استفاده کنم.

پاری‌سن‌ژرمن جمعه میزبان رن خواهد بود و چهار روز بعد در لیگ قهرمانان به مصاف آرسنال می‌رود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070100273
  • خبرنگار : 71460