معاون وزیر آموزش و پرورش:

همه باید در تربیت دانش‌آموزان کشور به آموزش و پرورش، کمک کنند

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه همه عوامل موثر در نهاد تعلیم و تربیت باید کمک حال آموزش و پرورش باشند، گفت: همه باید در تربیت شانزده و نیم میلیون دانش‌آموز کشور به آموزش و پرورش کمک کنند و با شعار "برای مدرسه، برای ایران" در قالب دولت چهاردهم با وفاق و همدلی و کلیدواژه‌های عدالت آموزشی و تربیتی و مشارکت مردم، به کیفی بخشی و ارتقا آموزش سرعت بیشتری ببخشیم.

احمد محمودزاده، صبح یکشنبه، یکم مهرماه در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر در مدرسه کلکته‌چی ناحیه ۱ تبریز، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، افزود: آموزش و پرورش، نهادی فرهنگی- اجتماعی و گسترده با نقشی بی‌بدیل در تعیین سرنوشت و آینده کشور است.

وی گفت: با استناد به اسناد بالادستی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه کشور است.

وی ادامه داد: تربیت دانش‌آموزان در دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان سرمایه کشور، توسط معلم و مدیر مدرسه در درون مدرسه برنامه‌ریزی و طراحی می‌شود و در صورت برنامه‌ریزی خوب در تمامی حوزه‌های کشور پیشرفت خوبی خواهیم داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آینده جوامع را در آینه مدارس می‌بینند، اظهارکرد: توسعه، پیشرفت و تعالی کشور در گرو آموزش و پرورش است؛ بر همین اساس درخواستی که از بزرگواران در سطح کشور داریم، این است که همه با توجه به ارکان تربیت برای نیل به اهداف این موضوع بسیار مهم همت کنند.

در ادامه این آئین، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به قرائت پیام وزیر پرداخت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070100245
  • خبرنگار : 50004

برچسب‌ها