درخشش ۲ خوزستانی در مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن

باران احترامی و صدرا تندیس، ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در مسابقه بین‌المللی نقاشی کاناگاوا ژاپن برگزیده ‌شدند.

باران احترامی ۱۱ ساله از مرکز بهبهان و صدرا تندیس ۹ ساله از مرکز دزفول، جایزه کاناگاوا بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان ژاپن را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، بیست‌ودومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ با موضوع «آزاد» برگزار و بیش از ۱۱ هزار اثر از ۶۰ کشور جهان به این رویداد هنری رسید.

کانون پرورش فکری کشور با ارسال ۳۴۶ اثر در این مسابقه شرکت کرد و ۲۰ عضو مراکز فرهنکی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

باران احترامی ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره سه بهبهان با مربیگری ناهید مهران فر با ارسال اثر خود که با مفاهیم؛ دورهمی خانواده در خانه ی مادربزرگ، حضور اقوام و بچه ها ، شب زنده داری برای امام حسین (ع) و پختن آش نذری عاشورا (شور حسینی در خانواده‌های ایرانی و توجه به سنت و فرهنگ) تولید شده بود، موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقه بین‌المللی شد.

همچنین صدرا تندیس ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره چهار دزفول با مربیگری مریم شادابی پور با ارسال اثر خود که با مفاهیم؛ حیوانات مختلف در کنار هم ویک اژدها که همه چیز را می بلعد تولید شده بود، نیز جایزه کاناگاوا بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان ژاپن را دریافت کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070100139
  • خبرنگار :