بهبود سراهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

مدیر امور عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از به‌سازی و تعمیرات سراهای دانشجویی، خوابگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

نوح‌علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با ارائه‌ گزارشی از بهسازی و تعمیرات سراهای دانشجویی، خوابگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، اظهار کرد: باتوجه به فرصت تعطیلات در ایام تابستان جهت بهسازی فضاهای سراهای دانشجویی، اقداماتی چون احداث، تعمیر و اصلاح در ابنیه سراهای دانشجویی، آشپزخانه و سالن‌های ورزشی با در نظر گرفتن اولویت‌بندی انجام شده است و آماده‌ استفاده دانشجویان است.

وی در خصوص تعمیرات سراهای دانشجویی، تصریح کرد: در سرای دانشجویــی شهید آوینی، دیوارکشی فضاهای عمومی، لکه‌گیری ایزوگام پشت بام به متراژ ۴۰۰ مترمربع، سرویس و تعمیر موتورخانه‌ها و رادیاتورها و نقاشی جزئی ۳ اتاق و پاگردها به تعداد ۱۰ مورد انجام یافته است. همچنین در سراهای دانشجویی بهار، فرهنگ، شفا، فردوس، انقلاب، روزبه و شهید سلیمانی نیز تعمیر اساسی سرویس‌های بهداشتی و بندکشی و نانوکاری به تعداد ۱۰ مورد صورت پذیرفته است.

مدیر امور عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، نصب و سیم‌کشی کولرهای گازی سرای دانشجویی شهید سلیمانی به تعداد ۱۶مورد، ساخت تختخواب دو طبقه دانشجویی، گچ‌کاری و نقاشی در سراهای دانشجویی به متراژ حدود ۱۲۰۰مترمربع، تعمیر جزئی موتورخانه‌های سراهای دانشجویی فردوس و فرهنگ و ... به تعداد ۵ مورد را، از اولویت‌های اصلی معاونت ذکر کرد که انجام برخی از این موارد، به اتمام رسیده است.

به گفته‌ی کریمی، فاز دوم اقدامات، پس از اتمام موارد مذکور، اصلاح محوطه و دیوار بیرونی سرای دانشجویی شهید سلیمانی و آوینی، تعمیر کولرهای آبی و تجهیز رادیاتور سراهای دانشجویی و تعویض موکت‌های فرسوده سراهای دانشجویی است که در اولویت دوم انجام بهسازی سراها می‌باشد.

کریمی تعمیرات سالن‌های ورزشی و احداث ۶ باب سرویس بهداشتی در سالــن شهید تجلی، اصلاح و تعمیر دیگ‌های آشپزخانه، تعمیر و اصلاح کلی بالابر و خرید یک دستگاه کباب‌زن را از دیگر اقدامات امور عمومی در تابستان ۱۴۰۳ برشمرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070100074
  • خبرنگار : 50167