رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

زنان مبلغ جهاد تبیین هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای بر هم زدن نظام خانواده و تضعیف نقش زنان در جامعه، گفت: دشمنان کانون خانواده را  مورد هدف قرار داده و در تلاش برای تخریب شأن و جایگاه زنان هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام محمد قمی روز (شنبه ۳۱ شهریور ماه) در دومین گردهمایی سالیانه خانوادگی هیات ثارالله در دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه در مکتب حسینی توجه ویژه‌ای به خانواده شده است، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای مقابله با جنگ نرم و فرهنگ‌سازی صحیح اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در پیشبرد مکتب سیدا الشهدا نباید نقش بانوان را نادیده گرفت، اضافه کرد: زنان در عاشورا نیز نشان دادند که چقدر می‌توانند در تاریخ نقش آفرینی کنند.

قمی با تاکید بر اینکه امروز نیز باید به زنان به عنوان قشر مهم جامعه بها و اهمیت خاصی داده شود، ادامه داد: این قشر مبلغ جهاد تبیین هستند.

او یادآور شد: کانون خانواده زمانی موفق، پررونق و جذاب است که بانوان در آن حضور و نقش جدی داشته باشند؛ در هر مسئله‌ای که بانوان وارد شدند توانستند گره‌های بزرگی را باز کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تکالیف بانوان در زندگی اجتماعی اگر جدی گرفته نشود با مشکلات مختلفی در جامعه روبه‌رو می‌شویم.

وی یکی از نکات برجسته هیات ثارالله زنجان را جدی گرفتن مقوله مهم خانواده عنوان و عنوان کرد: مسئولیت عالم را پیامبر بعد از خود، به اهل‌بیت (ع) خود سپرد که نشان از توجه دین مبین اسلام به بنیان خانواده دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070100054
  • خبرنگار :