قالیباف شهادت ابراهیم عقیل را به سیدحسن نصرالله تبریک و تسلیت گفت

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت «ابراهیم عقیل» از رهبران ارشد حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

برادر ارجمند حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

سلام علیکم؛

شهادت برادر مؤمن و مجاهد، از فرماندهان تأثیرگذار جبهۀ مقاومت لبنان، حاج ابراهیم عقیل و جمعی از هم‌رزمان ایشان را به جناب‌عالی و رزمندگان محور مقاومت، دولت و مردم شریف لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این اقدام مذبوحانه و تروریستی رژیم صهیونیستی، بار دیگر عجز و ناتوانی این رژیم جنایتکار را در رویارویی و مواجهه با رزمندگان شجاع و غیور جبهۀ مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان به اثبات رساند.

بی‌تردید، جبهۀ مقاومت لبنان تا پایان جنگ غزه و پیروزی نهایی ملت فلسطین مصمم‌تر از گذشته، از مردم مقاوم و ظلم‌ستیز فلسطین، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در پایان، یاد و خاطرۀ تمامی شهداء، رزمندگان و فرماندهان محور مقاومت اسلامی را گرامی می‌داریم و معتقدیم طبق وعدۀ الهی، إن‌شاءالله قدس و فلسطین آزاد خواهد شد و همۀ مجاهدان و امت اسلامی، در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.»

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403063120098
  • خبرنگار : 71234