مهاجری:

فوتبال خیبر هجومی است/ تماشگران لرستانی نجیب هستند

سرمربی خیبر می‌گوید: فوتبال تیمش هجومی است و برابر تیم‌های لیگ برتر برای کسب بهترین نتیجه پا پس نمی‌گذاریم.

رضا مهاجری در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر گفت: فردا مقابل تیم خوب ریشه‌دار و با اصالت تراکتور بازی داریم.

وی با بیان اینکه در هر دیدار با تمام توان و وجودمان بازی خواهیم کرد، اظهار کرد: نتایج خوبی در این چند هفته گرفته‌ایم و تلاشمان این است که این مسیر را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در این چهار هفته نشان داده‌ایم که شاید خیبر در یک جاهایی نتیجه را واگذار کند ولی به لحاظ فوتبالی پا پس نمی‌گذارد. فوتبال ما فوتبال رو به جلو هجومی و کم اشتباه است.

سرمربی خیبر اضافه کرد: باید تعادلی بین دفاع و حمله تیممان به وجود بیاید تا غافلگیر نشویم و نمونه آن در هفته گذشته بود که روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم هرچند می‌توانستیم ۳ امتیاز آن بازی را بگیریم.

مهاجری با بیان اینکه باید بتوانیم فوتبال زیبایی را از خود به نمایش بگذاریم و خوشبختانه تاکنون در این مسیر موفق بوده‌ایم در خصوص محرومیت تماشاگران لرستانی در بازی با تراکتورسازی گفت: خیلی راحت خیلی از چیزها نادیده گرفته می‌شود روزی که به خیبر آمدم شاید از هر ۱۰ نفر دو نفر در مورد خیبر بحث می‌کرد ولی الان به جرات می‌توان گفت از هر ۱۰ نفر ۸ نفر ذهنشان درگیر خیبر است.

سرمربی خیبر صحبت‌هایش را ادامه داد و افزود: مالکیت و مدیریت باشگاه کارهای فرهنگی را انجام می‌دهد ولی نکته مهم این است که هدف ما از برگزاری مسابقات لیگ این نیست که یک تیم قهرمان شود بلکه باید در کنار آن به اهدافی نیز دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته انضباطی باید به جوانب این حکم نیز توجه داشته باشد، اضافه کرد: خیبر از ظرفیت ۱۰ تا ۱۲ هزار نفری تماشاگر بهره می‌برد و سوال اینجاست که آیا این تعداد همگی بطری به سمت زمین بازی پرتاب کرده‌اند؟ 

مهاجری یادآور شد: چند نفر تماشاگری را که تخلف کردند به کمک دوربین‌های موجود در ورزشگاه شناسایی کرده و در بازی‌های بعدی محروم کنید.

وی اضافه کرد: ما نباید تعداد زیادی از هواداران و علاقمندان به این تیم و تیم‌های دیگر را به واسطه تعداد اندکی از هواداران از دیدن فوتبال محروم کنیم.

او ادامه داد: ما میزبان سپاهان و ذوب آهن دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران بودیم سوای بحث نتیجه استقبال خوبی از این دو تیم شد و مشکلی نیز به وجود نیامد. به جرات می‌توان بگویم تماشاگران لرستانی از نجیب‌ترین تماشاگران ایران محسوب می‌شوند.

سرمربی خیبر با بیان اینکه شاید هوادار ما تجربه این روزها را نداشته باشد ولی باید به آنها کمک کنیم، بیان کرد:  نباید در حق مردم لرستان و مدیریت مالکیت باشگاه که تلاش زیادی انجام می‌دهد اجحاف شود.

مهاجری در خصوص بازی فردای تیمش مقابل نیز گفت: بازیکنان تیم با تمام توان و تلاش در این دیدار حاضر خواهند شد. 

وی با بیان اینکه بازیکنان خیبر انگیزه لازم برای پیروزی مقابل تراکتورسازی را دارند، اضافه کرد: تراکتورسازی پرمهره‌ترین تیم فوتبال لیگ ایران است و این کار ما را سخت می‌کند ولی بچه‌های ما نشان دادند نشان دادند ر روزهای سخت کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

مهاجری با بیان اینکه ضمن احترام به پرشورها فردا با تمام توان برای پیروزی به میدان خواهیم آمد هرچند نبود تماشاگر کار ما را سخت خواهد کرد، گفت: با بازیکنان تیم صحبت کردم تا با تمام توان در میدان حاضر شوند و بتوانیم خلا نبود تماشاگر را پر کنیم هرچند کار بسیار سختی است.

وی در خصوص اینکه انتظار می‌رفت در زمان باقیمانده از فصل نقل و انتقالات مهاجم به تیم اضافه شود بیان کرد: خیلی بازیکن به ما معرفی شد و در پازل تاکتیکی تیممان به یک مهاجم بلند قد نیاز داریم و دنبال این قضیه نیز هستیم. ولی باید این را نیز در نظر گرفت که این بازیکن کیفیت لازم را داشته باشد.

مهاجری تاکید کرد: باید شرایط جذب بازیکن مهیا باشد ولی در کل ما دنبال کامل کردن پازل تیممان هستیم و بی‌تفاوت نیستیم. ولی خوشحالم در روزهایی که این پازل کامل نیست نتایج خوبی گرفتیم و هواداران نیز راضی هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403063120085
  • خبرنگار : 50176