مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای گیلان اعلام کرد:

ترافیک سنگین اما روان در محور رشت - رودبار

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای گیلان با بیان این‌که ترافیک در خروجی استان، حدفاصل رشت - رودبار سنگین، اما روان است، گفت: تردد در سایر محورها روان است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: طی روز گذشته، ۳۰ شهریور، ۷۰ هزار و ۷۲ خودرو وارد استان و ۸۴ هزار و ۸۰۱ خودرو از استان خارج شده‌اند.

وی از ورود ۲۰۲ هزار و چهار دستگاه وسیله نقلیه به استان از ۲۸ تا ۳۰ شهریور خبر داد و افزود: همچنین میزان خروجی از استان طی این مدت ۲۲۳ هزار و ۴۹۰ خودرو بوده که بیشترین خروجی از استان مربوط به آزادراه رشت - قزوین است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای گیلان با بیان این‌که هم اکنون در محور خروجی رشت - قزوین، حدفاصل سراوان از سه‌راهی سنگر تا امامزاده هاشم، ترافیک سنگین اما روان است، افزود: شاهد ترافیک سنگین در ورودی شهر رودبار نیز هستیم.

نیک‌فهم تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان را روان دانست و تاکید کرد: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و بازگشت به شهرهای خود را به ساعات پایانی روز و شب موکول نکنند.

وی اضافه کرد: نیروهای راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند و با توجه به حجم تردد خودروها که ناشی از پایان سفرهای تابستانی است، به رانندگان توصیه می کنیم ضمن مدیریت در سفر، به‌ویژه در زمان بازگشت، با رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، سفری ایمن و خاطره‌انگیز را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403063120079
  • خبرنگار : 50040