لباس تیم فوتبال شهروند جوان نور رونمایی شد

رونمایی از لباس تیم شهروند جوان شهرستان نور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بازیکنان مطرح فوتبال، خیرین و سایر مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان امروز (۳۱ شهریور ماه) در شهرستان نور با اشاره به اینکه مازندران افتخاری برای کشور است، اظهار کرد: مردم مازندران مانند خاک آن حاصلخیزند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۳ تیم در لیگ ورزش‌های مختلف مانند نساجی مازندران در فوتبال و رده‌های نوجوانان و جوانان، تیم مهرگان در والیبال و تیم کاله در بسکتبال را داریم، بیان کرد: مازندران در مسابقات آسیایی توانست با ۱۸ مدال شامل طلا، شش نقره، شش برنز بالاترین مدال‌ها را کسب کند. همچنین با اعزام هشت نفر به المپیک، بیشترین اعزام را مازندران از آن خود کرد.

او با بیان اینکه مازندران در المپیک با چهار مدال، بیشترین مدال را کسب کرده است، ادامه داد: مازندران سال گذشته ۳۶۵ مدال آسیایی، جهانی و بین‌المللی را کسب کرد، در حالی که امروز به ازای هر روز ۱/۳ مدال را کسب می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ باشگاه در مازندران وجود دارد، گفت: شهرستان نور پتانسیل خیلی خوبی در ورزش، بخصوص در فوتبال دارد که مربی و بازیکن را تحویل جامعه داده است.

رجبی با بیان اینکه وقتی باشگاهی عزم خود را برای رونمایی از لباس تیم عزم خود را جزم می‌کند، حتماً اگر با قدرت شروع کند قطعاً موفق خواهد شد، ادامه داد: تصمیم داریم در سال جدید در بیشتر رشته‌های ورزشی، بخصوص در فوتبال و رده جوانان و نوجوانان اعتباراتی به هیئت‌ها داده شود تا مسابقات را بدون هزینه برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه مازندران ۵۶ بازیکن فوتبال در لیگ برتر دارد، افزود: اشکال ما این است که ورزش مازندران بزرگ‌تر از صنعت مازندران است و نیازمند کمک سمن‌ها و خیرین هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: سال گذشته توسط خیرین بیش از ۹۰ میلیارد تومان به ورزش مازندران کمک شده است.

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس نیز گفت: باید جامعه با نشاط مبتنی بر سلامت و ورزش داشته باشیم. باید همه تلاش را بر این بگذاریم تا به ورزش شهرستان نور کمک کنیم.

وی ادامه داد: رویدادهای خجسته‌ای در حال شکل‌گیری است و البته انتظار خود را با وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح کردیم.

بیژن پولادی، فرماندار شهرستان نور در این آیین با اشاره به اینکه مازندران از کرانه‌های خزر تا رشته کوه‌های البرز، مردان بزرگی را تربیت کرده است، گفت: شهرستان نور در طول تاریخ، بزرگان و ورزشکاران بنامی را به این مملکت داده است.

او با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در حوزه ورزش سرآمد هستند، بیان کرد: فوتبالیست‌های مطرح این شهرستان، الگوی جوانان و نوجوانان هستند و قطعاً در آینده نزدیک ورزشکاران بنامی در تیم‌های ملی خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه تحولات شگرفی در حوزه کشتی انجام شده است، ادامه داد: تیم والیبال مهرگان نور که به لیگ برتر راه پیدا کرده، یکی از افتخارات شهرستان است.

وی گفت: برای داشتن مدیر توانمند در تراز جمهوری اسلامی باید در پرورش جوانان که نسل آینده این مملکت هستند، تمام تلاش خود را انجام دهیم.

عباس گرجی، مدیرعامل باشگاه شهروند جوان نور هم در این مراسم با اشاره به اینکه امسال مانند سال‌های گذشته این تیم در رده نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر کشور حضور دارد، گفت: تیم شهروند جوان نور در رده‌های ۱۴ و ۱۵ سال در لیگ برتر استان مازندران حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تیم نونهالان شهروند جوان نور در میان هشت تیم برتر ایران حضور داشت، اظهار کرد: سکوی لیگ برتر کشور در هر دو رده هدف این باشگاه است که امیدواریم با کمک همه بازیکنان و مربیان و کادرفنی به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهروند جوان نور افزود: در سال‌های گذشته چند بازیکن تیم شهروند جوان نور به تیم ملی ایران راه یافتند که عرفان خدادادیان از این باشگاه اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403063119954
  • خبرنگار : 50194