پیشرفت ۶۰ درصدی همراه‌سرای بیمارستان بعثت همدان

روند احداث اولین همراه‌سرای بیماران در استان همدان با مشارکت یک خیّر نیک‌اندیش و دانشگاه علوم پزشکی همدان از ۶۰ درصد عبور کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در بازدید از روند احداث پروژه همراه‌سرای بیمارستان بعثت گفت: بیمارستان‌های استان مرکز ارجاع هستند و در اوقات متعددی از شبانه‌روز از گوشه و کنار استان و دیگر استان‌ها به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.
دکتر محمد مهدی مجذوبی ادامه داد: اغلب مراجعین و بیماران، همراهانی دارند که به استقرار و بیتوته نیاز دارند اما متأسفانه بیشتر از مکان مناسب و محل استقرار برخوردار نبودند.
مجذوبی تصریح کرد: طی مشارکت دانشگاه با یک خیر نیک‌اندیش، همراه‌سرای بعثت در هزار مترمربع با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از سال گذشته در روند کلنگ‌زنی و احداث قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این همراه‌سرا در دو بلوک بیست واحدی در واحدهای ۴۵ متری برای همراهان بیماران ساخته می‌شود، افزود:  خوشبختانه با سرعت مناسب پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت حاصل شده‌است. 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان با اشاره به اینکه دو همراه‌سرا در دولت سیزدهم در بیمارستان‌های بعثت همدان و امام حسین(ع) در شهرستان ملایر در دست احداث است، خاطرنشان کرد: مقدمات احداث همراه‌سرا در بیمارستان قلب و عروق نیز فراهم شده است. 
انتهای پیام 

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403063119921
  • خبرنگار : 50980