امام جمعه بوشهر:

نیروهای مسلح ایران قدرت بالایی دارند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و قدرت بالایی برخوردارند و در جهان می‌درخشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در مراسم رژه نیروهای مسلح در بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی دارای اقتداری ویژه در عرصه مولفه قدرت دفاعی است، اظهار کرد: آغاز این مولفه قدرت و آفرینش آن دفاع مقدس بود و نشان داد که ایران می‌تواند از حریم خود دفاع کند و تمام توطئه‌های سخت و نرم دشمن را به شکست بکشاند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نیروهای مسلح در نظم نوین آینده جهان جایگاه خاصی دارند و کشوری می‌تواند در آینده جهان دارای نقش موثر باشد که که نیروهای مسلح قوی داشته باشد و ایران این‌چنین است.

صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون سخت و نرم‌افزاری از توانمندی و قدرت بالای برخوردارند.

وی یکی از مولفه‌های قدرت کشور را توانمندی نیروهای مسلح در تمام اضلاع هندسه دفاعی دانست و گفت: قدرت در حوزه ستاد، صنعت، هماهنگی، مدیریت میدانی و بازتولید پروژه تولید قدرت، در تمام امور از مولفه‌های توانمندی نیروهای مسلح محسوب می‌شود. هرگاه یک کشور این مولفه‌های قدرت را داشته باشد و در نظام محاسباتی دفاعی جهان دارای جایگاه خاصی است و آن کشور از اقتدار ملی و بین‌المللی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر افزود: اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد نظام محاسبات مولفه قدرت دفاعی دارای شاخص‌های بالای نظامی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403063119910
  • خبرنگار : 50963