مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خبر داد

برگزاری دوره معرفتی خط امام (ره) و فاتح در گیلان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: شانزدهمین دوره استانی، معرفتی و تشکیلاتی خط امام( ره ) و فاتح با حضور بیش از ۱۵۰ دانشجو گیلانی برگزار شد.

اکبر محمدی پور امروز ۳۱ شهریور ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره استانی، معرفتی و تشکیلاتی خط امام( ره ) و فاتح در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید مطهری چابکسر، اظهار کرد: این دوره با حضور بیش از ۱۵۰ دانشجو از پایگاه‌ها و حوزه‌های دانشگاه‌های استان گیلان در آخرین روزهای شهریور ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نسل بسیج دانشجویی بسیار الگو پذیر هستند، افزود: آنها نشان دادند که دانشجو می‌تواند در کنار تحصیل با الگو از شهدا و اهل بیت (ع) زندگی و تحصیل با برکتی را داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت:دوره خط امام ره بسیج دانشجویی به مدت پنج روز با اساتید کشوری و سرفصل‌های تخصصی برنامه ریزی شده است.

محمدی پور با بیان اینکه این دوره با سه هدف مهم بسیج دانشجویی، جذب، آموزش و به کارگیری درحال اجرا است، تصریح کرد: برنامه مهم و ویژه بسیج دانشجویی آموزش در پایگاه‌ها و حوزه‌ها بوده و این دوره‌ها در بحث‌های مختلف تخصصی در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین مجموعه که می‌تواند در فضای فعلی کشور فارغ از مباحث حزبی در دانشگاه‌ها آرامش را برقرار کند و کارهای بزرگ علمی و فرهنگی انجام دهد بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403063119869
  • خبرنگار : 50646