معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی شکسته شد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: جوانان نسل جدید باید بدانند که ما آغاز کننده جنگ نبودیم و این جنگ بر ما تحمیل شد.

مراسم رژه ۳۱ شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ قربانی معاون هماهنگ کننده ارتش و سردار محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز جمعی از روحانیون و مسئولان در اهواز برگزار شد.

 امیر سرتیپ یوسف قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، اظهارکرد: جنگ تحمیلی و پیروزی ما در این جنگ، نماد واقعی یک جنگ اسلامی بود. ما در این جنگ هیچ شهر بی‌گناهی را در دوران دفاع مقدس هدف قرار ندادیم ولی رژیم بعث این گونه عمل نکرد و خیلی از شهرهای بی دفاع کشور ما و نیز مردم مظلوم را مورد هدف قرار داد.

قربانی تاکید کرد: جوانان نسل جدید باید بدانند که ما آغاز کننده جنگ نبودیم و این جنگ بر ما تحمیل شد؛ جنگ تحمیلی یک نبرد جهانی علیه نظام و جمهوری اسلامی بود زیرا رزمندگان ایران هم با رژیم و هم با ده‌ها کشور اروپایی، مقابله کردند.

او با بیان این که رهبر انقلاب اسلامی همیشه چراغ هدایتگر ما در طول این چند دهه بوده‌اند، ادامه داد: برای تداوم این مهم باید ولایتمداری را اصول اصلی نظام بدانیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان این که جهان شاهد نسل کشی‌ در فلسطین است و این در حالی است که کشورهای غربی سکوت اختیار کرده‌اند، عنوان کرد: بی شک در این دوران نقش جمهوری اسلامی ایران در دکترین جهان محسوس است. همچنین هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی شکسته شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403063119853
  • خبرنگار : 50228