نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امام به مردم ایران اعتماد به نفس داد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام (ره) به مردم ایران اعتماد به نفس داد و روحیه خودباوری در مردم تقویت شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری در مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بجنورد، اظهار کرد: ملت ایران متدین و قانونمند و محب اهل‌ بیت (ع) هستند، این محبت را در استقبال از امام رضا (ع) نشان دادند و اعلام دادند که مردم ایران حقیقت را سریع می‌شناسند و به آن ارادت نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در دوران طاغوت، ملت ایران شاه را نپذیرفتن و او را طرد کردند و با آمدن امام راحل روحیه خودباوری در مردم تقویت شد به‌طوری که در جنگ تحمیلی شهید کاوه جوان ۲۲ساله به‌عنوان فرمانده قرار گرفت.

نوری بیان کرد: انقلابی بودن فرهنگی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس صادر شد. در دوران هشت سال دفاع مقدس، فداکاری مردم و ایستادگی در مقابل استکبار در همه دنیا زبان‌زد شد. در آن زمان، همه ابرقدرت‌ها از عراق حمایت کردند برخی سلاح دادند، برخی پول و ... و بسیاری از مردم ایران در آن زمان شهید، مجروح و اسیر شدند؛ اما استقامت کردند و سبب شد تا روحیه خودباوری از آن زمان، هم اکنون در ملت ایجاد شود و رشد کنیم و تبدیل به ابرقدرت شویم.

وی اظهار کرد: همچنان نیز امام جامعه به این مردم اعتماد دارد و می‌داند این مردم می‌توانند به بالاترین نقطه قله‌ها دست یابند. این انقلاب اکنون به سراسر دنیا صادر شده است و امروز در مقابل کاخ سفید مردم شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

نوری تاکید کرد: در جنگ تحمیلی موفق شدیم ابهت نظام استکباری را بشکنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403063119842
  • خبرنگار : 50046