استاندار کردستان:

دفاع مقدس دانشگاه تربیت گنجینه‌های درخشان ایران است

استاندار کردستان گفت: دفاع مقدس به دانشگاهی تبدیل شد که انسان‌هایی را تربیت کرد و این گنجینه همچنان برای ملت ایران درخشان است.

اسماعیل زارعی‌کوشا امروز (۳۱ شهریور ماه) در مراسم رژه نیروهای مسلح که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، هفته دفاع مقدس را یادآور سرآغاز اتفاق بزرگی دانست که در طول تاریخ ایران منحصربه‌فرد است و اظهار کرد: دفاع مقدس برگ زرین و قطعه برجسته‌ و مایه افتخار این سرزمین است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش داشتند تا چراغی را که به رهبری امام خمینی (ره) برای بیداری مسلمانان در این سرزمین افروخته شده است، خاموش کنند و اجازه ندهند به یک الگویی برای سایر ملت‌ها و امت‌ها تبدیل شود. مردمی که به وعده‌های الهی و به محوریت ولایت و امامت ایمان داشتند از هیمنه قدرت‌های استکباری هراس به خود راه ندادند چون می‌دانستند نور الهی را هیچ قدرتی نمی‌تواند خاموش کند. به همین دلیل، دفاعی شکل گرفت و همه ملت ایران پای‌ کار این دفاع آمدند تا اجازه ندهند این خاک پاک به اشغال متجاوزان و اشغالگران درآید.

او بیان کرد: بعد از هشت سال ملت و رزمندگان، ارتش و سپاه و بسیج پیروز شدند و این پیروزی به افتخاری بی‌نظیر در تاریخ ایران تبدیل شد.

زارعی‌کوشا افزود: دفاع مقدس به دانشگاهی تبدیل شد که انسان‌هایی را تربیت کرد و این گنجینه همچنان برای ملت ایران درخشان است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403063119838
  • خبرنگار :