ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه، گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) در محدوده‌های شاه چشمه و حدفاصل گچسر تا نساء و ولی آباد وجود دارد، گفت: در محور رشت – قزوین مسیر (شمال به جنوب) محدوده منجیل و محدوده شهرستانک نیز ترافیک سنگین است.

وی با بیان اینکه در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پل سفید و دماوند نیز ترافیک سنگین است، ادامه داد: تردد در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است؛ اما در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت زهرا(س) ترافیک سنگین است.

به گفته شیرانی همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های مهرشهر ، مهرویلا ، استاندارد و پل کلاک و در آزادراه پردیس – تهران محدوده تونل شماره ۲ ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با تأکید بر اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند، درباره محورهای مسدود شریانی نیز اظهار کرد: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403063119825
  • خبرنگار : 71955