درویش: نمی‌شود به سوپرمارکت برویم و ۲ استادیوم بخریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی تیمی در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کند، این را می‌طلبد که فضایی در خور این رقابت‌ها مهیا کند. این‌گونه نیست که ما به سوپرمارکت برویم و بگوییم دو تا استادیوم به ما بدهید.

به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درحاشیه دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: وقتی تیمی در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کند، این را می‌طلبد که فضایی در خور این رقابت‌ها مهیا کند. این‌گونه نیست که ما به سوپرمارکت برویم و بگوییم دو تا استادیوم به ما بدهید تا آماده کنیم برای تیم‌های بزرگ. درست نیست که گردن هم بیندازیم. باید برنامه ریزی بهتری می‌کردند تا میزبانی در شأن جمهوری اسلامی داشته باشیم.

درویش در واکنش به صحبت‌های دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر انتقال استادیوم‌ها به باشگاه‌ها گفت: هنوز چنین اتفاقی رخ نداده، این هم زمان‌بر است اگر امروز به ما بدهند ما که نمی‌توانیم همین امروز آن را آماده کنیم. این مستلزم یکسری امکانات و برنامه‌ریزی است تا در سال آینده آماده شود. ایشان به دلیل سابقه‌ای که دارند متوجه می‌شوند که یک جایی یک سال طول می‌کشد تا آماده شود یا بیشتر. امیدوارم به جایی برسیم که شرمنده‌ نشویم و در شأن جمهوری اسلامی عمل کنیم. وقتی می‌خواهیم که در ورزشگاهی میزبانی کنیم باید از قبل نماینده AFC به ورزشگاه بیاید، بلیت‌ها را آماده کند و بررسی‌های لازم را انجام دهد. 

مدیر عامل پرسپولیس در پایان گفت: آقای دنیامالی قول داده‌اند که ورزشگاه آزادی از آذر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403063019682
  • خبرنگار : 71518