امام جمعه اهواز:

متهم اصلی همه جنایات اخیر آمریکا است

امام جمعه اهواز گفت: متهم اصلی همه جنایات اخیر آمریکا است. آمریکا دشمن و طاغوت بزرگ زمانه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز ۳۰ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت توجه به سبک زندگی پیامبر (ص) اظهار کرد: تزلزل و فروپاشی خانواده به دلیل دوری از سنت و روش زندگی اسلامی است.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام(ص) با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، افزود: متهم اصلی همه جنایات اخیر آمریکا است. آمریکا دشمن و طاغوت بزرگ زمانه است.

امام جمعه اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امام خمینی (ره) در خصوص دفاع مقدس فرمودند برکات دفاع مقدس این است که هر روز در جنگ برکتی داشته و در هر صحنه از آن بهره گرفتیم و انقلاب را به وسیله دفاع مقدس به جهان صادر کردیم.

موسوی‌فرد با اشاره به دیگر دستاوردهای دفاع مقدس، عنوان کرد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و دشمن را به عقب برانیم.

وی ادامه داد: در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکسته شد و ریشه‌های انقلاب محکم شد و از همه مهمتر استقرار روح انقلاب اسلامی در جنگ محقق شد.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت به کارگیری افراد جهادی در دولت، بیان کرد: وفاق، باید به معنای واقعی کلمه باشد. به همه وزرا به ویژه وزیر کشور توصیه می‌شود که در چینش مدیران نسبت به تمام کشور به ویژه استان خوزستان مراقبت کنند و افراد توانمند و جهادی به کارگیری شوند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در آستانه بارندگی قرار داریم. نکند آب‌های سطحی در بارندگی‌ها باعث شود شرمنده مردم شویم. به ویژه در برخی مناطق شهرستان بندر امام چند نقطه هنوز آب وارد خانه‌ها می‌شود. با توجه به وجود کارخانجات متعدد پتروشیمی در بندر امام، وظیفه دارند که مشکل مردم را حل کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403063019583
  • خبرنگار : 50300