امام جمعه کرمانشاه:

دشمنان برای ممانعت از شکل‌گیری امت اسلامی، میلیاردی هزینه می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر امت اسلامی شکل بگیرد، ابرقدرتی در عالم ایجاد خواهد شد که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز(۳۰شهریور) در خطبه های نماز جمعه  کرمانشاه، با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: امت اسلامی جز با وحدت و برادری مسلمانان تشکیل نمی‌شود و اتحاد بین مسلمانان همان حقیقتی است که دنیای استکبار و کفر و ظلم را می‌ترساند.

وی با بیان این‌که دشمنان از شکل‌گیری امت اسلامی بیم دارند، ادامه داد: دشمنان می‌دانند اگر امت اسلامی شکل بگیرد، ابرقدرتی در عالم ایجاد خواهد شد که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت و به همین دلیل هم برای جلوگیری از شکل گیری امت اسلامی هزینه‌های میلیاردی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم‌چنین با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از فردا(۳۱ شهریور)، گفت: دفاع مقدس حقیقتا مصداق قطعی و روشن جهاد فی سبیل الله بود که به فصل افتخارآمیزی در کشور ما تبدیل شده است.

غفوری تاکید کرد: تا پیش از دوران دفاع مقدس در هر جنگی که در کشور ما رخ داده، بخش هایی از خاک کشور در جریان آن به بیگانگان واگذار شده است، اما دوران دفاع مقدس تنها جنگی در تاریخ این مرز و بوم است که در جریان آن حتی یک وجب از خاک کشور در دست بیگانگان باقی نمانده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و از اسلام و قرآن و آب و خاک و حیثیت خود دفاع کردند و برای همیشه دشمنان را از اینکه بخواهند در عرصه نظامی به ما حمله کنند، ناامید کردند.

وی با بیان اینکه باید دوران دفاع مقدس را به عنوان یک فصل افتخارآمیز به نسل جوان معرفی کنیم، گفت: باید نسل جوان را با نوشتن کتاب‌ها و ساخت فیلم‌ها و دیگر آثار هنری با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403063019581
  • خبرنگار : 50180