امام جمعه پردیس:

افتتاح ایستگاه تلویزیونی با پیگیری در نماز جمعه و همکاری رسانه ها میسر شد

امام جمعه شهرستان پردیس از افتتاح ایستگاه تلویزیونی شهرستان پس از طرح مساله در خطبه های نماز جمعه و انعکاس آن در رسانه ها سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در مسجد الغدیر فاز چهار شهر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی و چندین ساله مردم پردیس احداث ایستگاه تلویزیونی برای دریافت سیگنال برنامه های رسانه ملی بوده است.

وی ادامه داد: بنده از بدو ورود تمام نیازمندیهای شهرستان را احصا کرده و به ترتیب در خطبه های نماز جمعه مطالبه گری کردیم.

حسینی، با اشاره به مطالبه چندین باره تقویت فرستنده های تلویزیونی، اضافه کرد: حدود هشت ماه پیش مجددا این موضوع در خطبه های نمازجمعه مطرح و توسط خبرنگاران شهرستان منعکس شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: رئیس سازمان صدا و سیما با مشاهده مطالبه گری دستور ویژه ای برای احداث و راه اندازی این ایستگاه صادر کرد.

حسینی توضیح داد: با پیگیری معاونین وی و مسئولین شهرستان و تعامل دستگاهها و نهادهای دخیل، عملیات ساخت و نصب این ایستگاه انجام شد.

وی از پیگیری مجدانه فرماندار در این مسیر سخن گفته و افزود: با دغدغه ای که در مسئولین وجود داشت و تعاملی که بین فرمانداری و اداره اطلاعات و سپاه و شرکت عمران شکل گرفت این ایستگاه روز گذشته به بهره برداری رسیده و از تمام عزیزان دولت شهید آیت الله رئیسی که در به ثمر رسیدن این ایستگاه نقش داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: نمازجمعه شهرستان پردیس صدای رسای مردم است و همه ما قدردان این نماز جمعه‌هایی هستیم که به برکت خون شهدا و مدیریت امامین انقلاب با قوت تمام اقامه می‌شوند.

وی تاکید کرد: همه مسائل را مجددا در همین سخنگاه نمازجمعه مطرح خواهیم کرد تا به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403063019554
  • خبرنگار : 50973