امام جمعه موقت ارومیه:

حفظ وحدت، راهکار غلبه بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: جبهه مقاومت قطعاً سیلی سختی به رژیم صهیونیستی خواهد زد.

حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد ۳۰ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان و شهید و زخمی شدن مردم بی گناه، افزود: جبهه مقاومت قطعا پاسخ این اقدامات را خواهد داد و سیلی سختی بر رژیم صهیونیستی خواهد زد.

وی با اشاره به میلاد پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: پیامبر اعظم  برای هدایت مردم دنیا برگزیده شدند و بشریت را از بند شیطانی رهایی داده اند، بنابراین پیروی از آموزه‌های پیامبر و داشتن وحدت راهکار غلبه بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه موقت ارومیه خاطرنشان کرد: امام خمینی با درایت و دوراندیشی موضوع وحدت شیعه و سنی را سالها پیش مطرح کردند لذا برای پیشرفت کشور داشتن وحدت و همبستگی لازم است. 

حیدری‌زاد با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: اسلام دین علم و آزادی است و سلاح اسلام، علم است؛ هم چنین اسلام با علم پیشرفت می‌کند و قله‌های ترقی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: جوانان ایران با ایمان و توحید قطعا تمدن نوین اسلامی را محقق می کنند و بار دیگر پرچم علم و فناوری به دست فرزندان ایران برافراشته می‌شود. 

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403063019539
  • خبرنگار : 50134