امام جمعه ایلام:

وحدت جهان اسلام، دشمن را به استیصال می‌کشاند

امام جمعه موقت ایلام گفت: وحدت برای جهان اسلام همانند آب برای انسان است و دشمن در شرایط تفرقه در دنیای اسلام، می‌تواند نقشه‌هایش را بهتر اجرا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «وعد مرادبیگی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اظهار کرد: وحدت جهان اسلام، دشمن را به استیصال می‌کشاند و برای همین است که صهیونیست‌ها از سر استیصال گاهی به لبنان حمله می‌کنند، گاهی به سوریه، گاهی به غزه، آن‌ها از وحدت کنونی بخشی از جهان اسلام گیج شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای از افتخارات ملت ایران است که الگوی عملی موفقی شد برای لبنان، سوریه و عراق و یمن که توانستند مقاومت کنند.

امام جمعه موقت ایلام با بیان این‌که امروز می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را در قلب جهان اسلام دید، افزود: در استان ایلام شهدای بزرگواری داریم و علمای عزیزی که باید بیشتر به مردم معرفی شوند.

مرادبیگی با اشاره به مناسبت هفته وقف نیز گفت: وقف صدقه جاریه است و هرکس می‌خواهد نامه عملش خوب باشد باید موقوفه‌هایی داشته باشد، در استان ایلام موقوفات کم است و این فرهنگ باید گسترش یابد.

وی با انتقاد از مسئله گرانی در جامعه گفت: از دولت می خواهیم نظارت خود را بر بازار افزایش دهد.

امام جمعه موقت ایلام با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان اضافه کرد: پرورش مقدم بر آموزش است، مدارس باید پرورش دانش‌آموزان را جدی‌تر دنبال کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403063019536
  • خبرنگار : 71299