شهردار شیراز:

سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شیراز برگزار می‌شود

شهردار شیراز از برگزاری سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی به‌منظور جذب، تأمین امنیت مالی و ثبات سرمایه‌گذاری و تسهیل در کار سرمایه‌گذاران خبر داد.

محمدحسن اسدی امروز، ۳۰ شهریورماه در جلسه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز، از برگزاری سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شیراز برای جذب سرمایه‌گذاران خبر داد.

 وی با بیان اینکه ۲ همایش بین‌المللی گذشته که در شیراز برگزار شد موفق و مثمرثمر بود، گفت: تلاش خواهیم کرد تا سومین همایش هم به نحو مطلوبی برگزار شود.

شهردار شیراز جذب سرمایه‌گذار را برای هر شهر و یا کشوری مهم قلمداد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه منابع، به‌خصوص منابع دولتی محدود است و معمولا صرف هزینه‌های جاری می‌شود، بنابراین برای اجرای هرچه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ نیاز به جذب سرمایه‌گذار از بخش خصوصی هستیم.

 اسدی گفت: اجرای این‌گونه همایش‌های بین‌المللی نیز کمک بزرگی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی است، همچنان‌که در دو همایش قبل نیز سرمایه‌گذارانی جذب و توانستیم پروژه‌های خوبی در شیراز اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های متعدد و کلانی در شهر شیراز در حال اجرا هستند که همگی تحول و توسعه بیش از پیش این کلان‌شهر را به همراه خواهند داشت.

اسدی تصریح کرد: شهرداری همچنین پروژه‌های زیرساختی بزرگی در شیراز دارد که با جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در تلاش است تا هرچه سریع‌تر از منافعی که به‌واسطه سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر نصیب شهرداری می‌شود این پروژه‌ها اجرا و تقدیم مردم شود.

شهردار شیراز ضمن برشمردن ظرفیت‌های مهمی که در زمینه‌های مختلف در این کلان‌شهر وجود دارد، گفت: با اجرای این‌گونه همایش‌ها این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود و قطعا در جهت تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران شرایط خوبی ایجاد خواهد شد.

اسدی جذب سرمایه و تأمین امنیت مالی و ثبات سرمایه‌گذاری و تسهیل در کار سرمایه‌گذاران را از جمله اهداف سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در شیراز عنوان کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، مسئولان کشوری و استانی، سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های تأمین سرمایه، بانک‌ها، مؤسسات اقتصادی رؤسای کمسیون‌های اقتصادی به این همایش دعوت هستند.

به گزارش ایسنا، سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در شیراز اواسط مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403063019522
  • خبرنگار : 50649