مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: از ابتدای مهرماه ۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است.

بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین و در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ۳۰ شهریور ماه گفت: مردم ورامین قبل و بعد از انقلاب جانفشانی ها و رشادت هایی را در مسیر انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای فراوان نشان دادند.

بهرامی در خصوص بازگشایی مدارس افزود: کشف استعدادهای دانش آموزان و پرورش در این راه و سپس شکوفایی آن برای خود فرد و اعتلای جامعه بسیار مهم است و در سند تحول بنیاد آموزش و پرورش به ۶ بخش رشد اعتقادی و دینی، علمی و فناوری، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، زیبایی شناختی و هنر و عرصه آخر زیستی و ورزشی از مبانی آن تعریف شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: امکانات و تجهیزات، برنامه درسی و مقام معلم سه رکن اساسی فراهم کننده عرصه تربیت است.

بهرامی گفت: از ابتدای مهرماه ۳۳ هزار کلاس درس در شهرستان های استان تهران آماده پذیرش دانش آموزان است و در دولت سیزدهم و در سه سال گذشته جذب ۱۲۲۸۸ معلم بومی صورت گرفته است.

این مسئول در خصوص آماده سازی مدارس شهرستان های استان تهران در آموزش و پرورش تصریح کرد: در بحث فضای آموزشی ۵۰ مدرسه در شش ماهه اول سال جاری به ما در شهرستان های استان تهران اضافه شد و در خصوص ارتقای سرانه آموزشی طبق آمار این سرانه از٣/۸ به ۵/۱۶ درصد ارتقا یافت و در بحث کتب درسی بیش از ۱۱ میلیون جلد کتاب در شهرستان های استان تهران توزیع شد و ثبت نام ها دانش آموزان نیز در تمامی مقاطع انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان گفت: در مقطع متوسطه دوم افزایش ۱۲ درصدی از رشته های نظری به سمت کارآفرینی رفته است امسال در بحث مبانی فکری و اعتقادی نماز جماعت در تمامی مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403063019504
  • خبرنگار : 71951