رئیس کل دادگستری مازندران:

دستاوردهای دفاع مقدس باید برای مردم تبیین شود

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس باید برای مردم تبیین شود، گفت: تکریم ایثارگران و خانواده شهدای گرانقدر، تکلیف و امری ضروری است.

عباس پوریانی امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس دستگاه قضایی استان، با تبریک هفته وحدت و در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار فرزندان ایران اسلامی است که از خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما تکلیف است که از دستاوردهای شهدای گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه جاری شود، بر لزوم مطالعه وصیت نامه شهدا تاکید کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تببین ایثار رزمندگان در دفاع از ایران اسلامی است و باید از همه ظرفیت‌های دادگستری مازندران و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان برای تشریح دستاوردهای دفاع مقدس و برگزاری باشکوه مراسم این هفته، استفاده شود. 
پوریانی همچنین با یادآوری حماسه آفرینی لشکر ۲۵ کربلا در ماموریت‌های مهم دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، مختص یک هفته خاص نیست و باید همواره مد نظر و مورد توجه ویژه قرارگیرد.
رئیس کل دادگستری مازندران، تکریم ایثارگران و خانواده شهدای گرانقدر را تکلیف و امری ضروری دانست و گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است و تکریم خانواده شهدای گرانقدر، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.
همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این جلسه اظهار کرد: دفاع مقدس به جامعه نورانیت و معنویت داد و روحیه فداکاری و ایثار و مجاهدت در راه خداوند متعال را تقویت کرد.
سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» تصریح کرد: دفاع مقدس مکتب جهاد، شهادت، ایثار و فداکاری برای ملت ایران است و باید تلاش شود این ارزش‌های اسلامی ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود. 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه یاد شهیدان باید زنده نگاه داشته شود، تاکید کرد: آمادگی و تعامل بسیار خوبی در مجموعه دستگاه قضایی استان برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس وجود دارد که باید از این ظرفیت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده شود.


سلامی افزود: امروز جامعه اسلامی نیازمند تقویت فضای معنوی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که قطعاً تحقق این مهم آسیب‌های اجتماعی را کاهش خواهد داد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند به عنوان جایگزین حبس در برخی جرائم مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دادگستری مازندران،سلامی تاکید کرد: مستندسازی عملکرد، فداکاری و ایثار پیشکسوتان دستگاه قضایی استان در دوران دفاع مقدس می تواند مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک گنجینه ارزشمند از دوران دفاع مقدس در تاریخ ثبت و درج شود.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062919301
  • خبرنگار :