خانواده ها از رانندگان سرویس مدارس فاقد مجوز برای دانش آموزان استفاده نکنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از آمادگی اجرای طرح ترافیکی مدارس در استان گیلان خبر داد و گفت: خانواده ها بدون هماهنگی با مسئولین مدرسه از رانندگان سرویس مدارس که فاقد مجوز در امر جابه جایی دانش‌آموزان هستند، استفاده نکنند.

سرهنگ فتح الله نصیریان امروز، ۲۹ شهریورماه ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به خانواده ها و دانش آموزان در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان تجهیزاتی و انسانی آماده اجرای طرح ترافیکی مدارس است.

این مقام انتظامی افزود: هدف اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی تردد دانش‌آموزان است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به نقش خانواده ها در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس و تا زمان ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: والدین گرامی زمان حرکت خود را مدیریت و کمی زودتر به سمت مقصد خود حرکت و بعد از پیاده شدن فرزندانشان نیز از تجمع در جلوی مدرسه خودداری کنند.

سرهنگ نصیریان با بیان اینکه آشنا کردن دانش‌آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود، تاکید کرد: از خانواده‌ها خواستاریم بدون هماهنگی با مسئولین مدرسه از رانندگان سرویس مدارس که فاقد مجوز در امر جابه جایی دانش‌آموزان هستند، استفاده نکنند.

این مقام انتظامی در پایان از سازمان‌ها و ارگان های دخیل در امر ترافیک خواست تا در این ماموریت مهم مشارکت و پلیس را در رسیدن به هدف ایمنی تردد فرزندان عزیزمان و همچنین سهولت در رسیدن به مقصد در معابر یاری رسانند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062919300
  • خبرنگار : 50042