در آستانه بازگشایی مدارس؛

۱۵ هزار لوازم تحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، ۱۵ هزار بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد و هم‌اکنون مهم‌ترین نیاز آنها تامین پوشاک و کیف مدرسه است که خواستار یاری هرچه بیشتر خیران در این زمینه هستیم.

علیرضا حسین‌نژاد ۲۹ شهریور در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها هم اکنون در میادین اصلی شهر برپا شده و در هفته اول مهرماه نیز در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود تا با شروع سال‌تحصیلی، مساعدت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند اقلام و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تامین کند که لازم است نیکوکاران بیش از پیش به یاری این فرزندان تحت حمایت بشتابند، افزود: جشن عاطفه‌ها بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ خیر و احسان در بین کودکان و نوجوانان است تا بیش از پیش به یاد همنوعان نیازمند خود باشند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین هدف جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است، تاکید کرد: هدف از این برنامه‌ این است که در آستانه‌ بازگشایی مدارس و ماه مهر، هیچ دانش‌آموزی به خاطر مشکلات مالی و نداشتن لوازم تحصیلی از درس و مدرسه محروم نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، ۱۵ هزار لوازم تحریر در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد که هم‌اکنون مهم‌ترین نیاز این دانش‌آموزان تامین کیف مدرسه و پوشاک مناسب است که از خیران خواستاریم در این زمینه، بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند.

وی با اعلام اینکه نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند در جشن عاطفه‌ها مشارکت کنند، بیان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار این دانش‌آموزان نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062919234
  • خبرنگار :