بخشدار:

خدمت‌رسانی به روستای نودوز از توابع شهر خاکعلی قزوین تسریع می‌شود

روستای نودوز از توابع شهر خاکعلی یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای قزوین به شمار می‌رود که متاسفانه چند سالی است که درگیر برخی مشکلات از جمله عدم خدمات‌دهی به سکنه این روستا از لحاظ اجتماعی شهری و فرهنگی است. 

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشاتی که شهروندان روستای نودوز از توابع شهر خاکعلی به خبرگزاری ایسنا دادند، سال‌هاست که این روستا از خدمات شهری محروم است و نزدیک به ۴ سال است که سکنه آن درگیر آسفالت خیابان اصلی آن و همچنین انباشت کوهی از زباله و پسماند است که زندگی را برای اهالی آن سخت کرده است. 

در همین راستا سید محسن موسوی، بخشدار منطقه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روستای نودوز از توابع خاکعلی بالغ بر ۲۵۰ خانوار و ۸۳۰ نفر جمعیت دارد و حفظ این میزان سکنه در روستا بسیار قابل ارزش است لذا باید خدمات‌دهی به این روستا تسریع شود. 

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکل این روستا نداشتن بودجه برای تکمیل پروژه عمرانی است که مهمترین بخش این پروژه آسفالت خیابان اصلی این روستا است. 

بخشدار خاکعلی گفت: از سال گذشته پروژه آسفالت آغاز شد، اما در ادامه مسیر با کمبود بودجه مواجه شدیم. هزینه عملیات عمرانی این پروژه میلیاردی است به همین خاطر پروژه را متوقف کردیم تا چند ماهی بودجه دهیاری جمع شود تا بتوانیم کار را به پایان برسانیم. 

وی در خصوص انباشت زباله در این روستا بیان کرد: این مشکل نیز که مقطعی در روستا به وجود آمده بود، حل شد و در حال حاضر سکنه این روستا از نظر بهداشتی مشکل خاصی ندارند و هر هفته زباله‌های روستا تخلیه می‌شود. 

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403062919231
  • خبرنگار : 50560