بهره‌مندی ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند قمی از پویش مشق همدلی

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در پویش مشق همدلی که برای بازگشایی مدارس در حال اجرا است ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان شناسایی شده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدطاها مهری در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پویش «مشق همدلی و جشن عاطفه‌ها» گفت: کمیته امداد هر سال در آستانه سال تحصیلی پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان را اجرایی می‌کند و امسال هم با کمک آموزش و پرورش و بسیج سازندگی پویش مشق همدلی اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به شناسایی ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، ادامه داد: ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی عنوان کرد: این پویش از ابتدای شهریور آغاز شده و درحال حاضر ۱۱۰ مرکز نیکوکاری در مساجد و محلات، ۶ مرکز در اداره‌های استان، پردیسان، کهک و جعفریه و ۴ پایگاه سیار فعال هستند.

این مسئول ادامه داد: امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه ۴ پایگاه سیار اطراف حرم و میادین شهر فعال می‌شود و روز جمعه هم در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم هستیم، با آغاز مدارس نیز دانش‌آموزان کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم در کمک به نیازمندان همیشه همراه ما بودند و در این پویش هم می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۵*۱#  و یا ارسال عدد ۷ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ اقدام کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403062919178
  • خبرنگار : 50455