رویداد هوش مصنوعی «دیتاونچر» در ایستگاه نهایی

مرحله نهایی و حضوری مسابقه دیتاونچر دانشگاه خاتم امروز با موضوع تحلیل داده و هوش مصنوعی برگزار می‌شود و نفرات برتر جوایزی به ارزش مجموعا ۶۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، رویداد دانشجویی دیتا ونچر به میزبانی دانشگاه خاتم با هدف  حمایت از آموزش و علاقه‌مندان حوزه تحلیل داده و هوش مصنوعی،  افزایش آگاهی در خصوص نقش و اهمیت تحلیل داده در حل مساله و  توسعه‌ی روابط دانشگاه و صنعت از ۲۱ شهریور آغاز به کار کرد و امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور بخش مسابقه نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

برنامه زمان بندی این رویداد به این شرح است:

مرحله ابتدایی و غیر حضوری مسابقه روز ۲۳ شهریور
مرحله نهایی و حضوری مسابقه ۲۹ شهریور

شبکه سازی حضوری ۲۹ شهریور
وبینارها از ۲۱ تا ۲۸ شهریور

موضوع محوری این رویداد تحلیل داده و هوش مصنوعی است. تحلیل داده یکی از رویکردهای به روز در توسعه صنابع مختلف در دنیاست . این در حالی است که نسبت به فرآیندهای این رویکرد، تاثیر آن در خلق ثروت، راه ها و روش های به کارگیری و نحوی سازگاری با آن چندان توجه نشده است و در دیتا ونچر ۱۴۰۳ به این دو محور اصلی پرداخته می شود.

مسابقه تحلیل داده و یادگیری ماشین این رویداد در دو مرحله غیرحضوری و حضوری به میزبانی دانشگاه خاتم برگزار می شود  و ر این مسابقه افراد دانش و مهارت خود را محک می زنند و با توجه به عملکرد خود می توانند با شرکت های مختلف برای استخدام شدن وارد مذاکره شوند.

این مسابقه با توجه به نیازمندی های حوزه فناوری طراحی شد و نفرات برتر جوایزی به ارزش مجموعا ۶۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

امروز مرحله نهایی این رویداد در دانشگاه خاتم برگزار می شود و در آن تیم ها به مدت ۳ ساعت به شبکه سازی و تبادل نظر می پردازند. شرکت کنندگان این رویداد حوزه هوش مصنوعی شامل اساتید دانشگاه های مختلف، سازمان های مختلف و علاقه مندان به تحلیل داده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1403062919177
  • خبرنگار : 30057

برچسب‌ها