رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

برترین فدراسیون کشور از لحاظ رشد و پیشرفت هستیم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: زنجان را باید با گذشته خود مقایسه کرد و باید پذیرفت که ظرفیت تنیس روی میز زنجان بالا است.

مهرداد علی‌قارداشی پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) در مجمع سالیانه هیبت تنیس روی میز استان زنجان، اظهار کرد: در چهار سال اخیر سومین فدراسیون از نظر تعداد اعزام بودیم. همچنین از طریق رنکینگ جهانی سهمیه تیمی و ورود نوجوانان برای اولین اخذ شد. 

وی با بیان اینکه برترین فدراسیون کشور از لحاظ رشد و پیشرفت هستیم و سال جاری نیز یک مدال با رنگ نقره کسب کردیم که موفقیتی تاریخی است، افزود: از سال ۲۰۱۸ شش مدال کسب شد که پنج مدال برنز و یک مدال نقره است، سه مدال بعد از ۵۲ سال و بقیه نیز برای اولین بار بوده است.

علی‌قارداشی با بیان اینکه اعضای هیئت باید حرمت پدر یا مادر معنوی را حفظ کنند، ادامه داد: رمز موفقیت تاریخی ما در دوران تحریم‌های سخت حفظ حرمت‌ها است. همچنین اگر معرفی و تایید هیئت نباشد از هیچ استانی فردی نمی‌تواند در رویدادهای فدارسیون حضور یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه جلسه گفت: ماهیت هیئت‌ها با یکدیگر متفاوت است، توزیع بودجه در راستای عدالت صورت می‌گیرد. 

جواد بازرگان با بیان اینکه جزو استان‌های هستیم که از لحاظ فضاهای ورزشی شرایط خوبی داریم، افزود: ظرفیت خوبی درباره فضاهای ورزشی در استان وجود دارد، در برخی موارد خودمان باید دنبال کار باشیم کار هیئتی است.
 
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062919175
  • خبرنگار : 50295