معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان خبر داد:

افزایش ۱۲ درصدی تولید در دیمزارهای لرستان 

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان از افزایش ۱۲ درصدی تولید در دیمزارهای استان خبر داد.

کوروش خسروی امروز ۲۹ شهریورماه در جشن شکرگزاری گندم که در روستای حکیم آباد شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان در سال زراعی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۰میزان ۲۳۵ هزار هکتار بود که با پیشرفت ۸۵ درصد در سال زراعی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ به ۳۵۰ هزار هکتار رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح جهش تولید در سال زراعی ۱۴۰۳_ ۱۴۰۲ با پیشرفت بیش از ۹۸ درصدی نسبت به سال اول به ۳۷۰ هزار هکتار رسیده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: میانگین افزایش تولید در دیمزارها در سال زراعی جاری ۱۲ درصد نسبت به سال قبل پیشرفت داشته است.

خسروی تصریح کرد: در سه سال اجرای این طرح در استان ۴۴۷ ماشین آلات و تجهیزات مکانیزه کشاورزی به صورت تسهیلات چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله جذب و توزیع شده است.

حجت الاسلام سید عیسی موسوی نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در این مراسم، گفت: کارکنان جهاد کشاورزی مصداق کار جهادی را انجام می دهند.

وی ادامه داد: باید شکر را در تمام مراحل تولید گندم به جا آوریم، نعمت‌های خدا را در راستای خلقت خدا باید به کار ببریم و در راه گناه و معصیت نباشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403062919124
  • خبرنگار : 50175