امام جمعه ابهر:

استفاده از کارشناسان مومن و متعهد در انجام کارها باید مورد توجه باشد

امام جمعه ابهر گفت: استفاده از کارشناسان مومن و متعهد در انجام کارها باید مورد توجه باشد

حجت‌الاسلام سعید مرادپور امروز (پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) در دیدار با گروه‌های جهادی ابهر، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی است.

وی ادامه داد: هشت سال دوران دفاع مقدس، فصل مشق وحدت و مقاومت و اوج تبلور حماسه‌های عظیم رشادت‌ها و خلق حماسه‌های بی‌نظیر برای پاسداری و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب است.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند که در حوزه‌های مختلف که می‌خواهیم کار انجام دهیم باید کار کارشناسی باشد که این موضوع مد نظر دولت نیز قرار دارد، افزود: هرجا انجام کار کارشناسی را کنار گذاشته و با تعصبات و به دور از مطالعه اقدام کرده‌ایم متضرر شده و بار اضافی بر دوش دولت و مردم گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه وقتی تمام جوانب یک قضیه سنجیده شود از ثمرات آن همه مردم بهره‌مند می‌شوند که این موضوع در حوزه فعالیت‌های جهادی نیز باید مد نظر باشد، اذعان کرد: در سطح شهرستان نیز مسئولان اگر می‌خواهند کاری انجام دهند حتما باید کارشناسی شده باشد و انتخاب فرد کارشناس نیز در این مسئله از مسائل حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.

مرادپور با بیان این نکته که مقام معظم رهبری تاکید دارند که کارشناس باید مومن، متعهد و معتقد به نظام باشد، افزود: نباید به دام کارشناس نماهایی بیفتیم که همه توان خود را در به کارگیری ضعف درونی خودشان قرار داده و اجازه پیشرفت کشور را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کارشناسان در شناخت مسئله و موقعیت دچار اشتباه می‌شوند، افزود: این قبیل کارشناسان علی‌رغم اینکه علم دارند در یک مسیر اشتباه حرکت می‌کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062919100
  • خبرنگار : 50163