انقلاب در انبارهای اموال تملیکی بوشهر قابل تقدیر است

معاون مدیر کل بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی از انقلاب انبارها در انبارهای اموال تملیکی بوشهر تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا،  معاون مدیرکل بازرسی وزارت اقتصاد، مدیرکل دفتر بازرسی گمرک ایران و مدیرکل جمع‌آوری و نگهداری سازمان اموال تملیکی  روز پنج‌شنبه ضمن بازدید از انبار مرکزی اموال تملیکی استان بوشهر و بررسی روند تحویل و تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، از نظم و شفافیت ایجاد شده در اموال تملیکی تقدیر کردند.

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر  در این بازدید گفت: پس از ارائه گزارش عملکرد این اداره کل از عملکرد ماه‌ها و سال‌های گذشته و همچنین بازدید از انبارها، هئیت بازرسی وزارت امور اقتصاد و دارایی از زحمات مسئولان سازمان و خصوصا کارکنان استان بوشهر تقدیر کردند.

همزمان با بازدید هیئت بازرسی، محمد رضا انارکی محمدی مدیرکل جمع‌آوری و نگهداری اموال منقول سازمان اموال تملیکی که بوشهر سفر کرده بود، تحولات و نظم موجود در اموال تملیکی بوشهر را نتیجه تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان در استان و حمایت دستگاه‌های مرتبط دانست.

در پایان نیز معاون مدیر کل بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور ضمن بازدید از بخش سردخانه نگهداری کالاهای سریع‌الفساد در انبار، از روند صحیح نگهداری و تعیین تکلیف در اموال تملیکی بوشهر تقدیر کرد.

معاون مدیرکل بازرسی وزارت اقتصاد، مدیرکل دفتر بازرسی گمرک ایران و مدیرکل جمع‌آوری و نگهداری سازمان اموال تملیکی ضمن بازدید از انبار مرکزی اموال تملیکی استان بوشهر و بررسی روند تحویل و تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، از نظم و شفافیت ایجاد شده در اموال تملیکی تقدیر کردند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403062919099
  • خبرنگار : 50963