فرماندار ابهر:

دستاوردهای دفاع مقدس در پیشرفت کشور نمایان است

فرماندار ابهر گفت: پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، دستاوردهای عظیم آن در بالندگی و کسب پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور نمایان است.

احمد ذوالقدر امروز (پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ماه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس ابهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، ایثارگری و از جان گذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و این سرزمین است، اظهار کرد: مردان و زنان پر افتخار ایران در طول جنگ تحمیلی مقابل دشمن ایستادگی کردند و با راهی کردن فرزندان خود به میدان جنگ وفاداری خود را ثابت کردند.

وی با توضیح اینکه ما توانستیم در سایه قرآن و اهل بیت(ع) هیبت پوشالی دشمنان را شکست دهیم و ابهت آنها را بشکنیم و انقلاب خود را به جهان صادر کنیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران سرمنشا بیداری در جهان است و امروز شاهد رسوخ آن تا قلب آمریکا و اروپا هستیم.

وی با اشاره به عصبانیت دشمنان از وقوع انقلاب در ایران، اضافه کرد: از همان روزهای اولیه انقلاب دشمنان سعی داشتند با انواع توطئه‌ها از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، انقلاب نوپای مردم ایران را از بین ببرند اما با رهبری‌های امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری، حضور همیشه در صحنه مردم، رشادت‌های رزمندگان و نیروهای مسلح، هرگز نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با تاکید برضرورت انتقال رشادت‌ شهدا، جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناتوانی در جنگ سخت به جنگ نرم و فرهنگی برای تسخیر افکار جوانان و دور کردن آنان از ارزش‌های انقلابی روی آوردند که در این زمینه باید هوشیار بود.

فرماندار ابهر با بیان اینکه اکنون پس از گذشت سال‌ها از حماسه عظیم و معجزه‌گون دفاع مقدس، آموخته‌ها و دستاوردهای عظیم و برکات اعجاب‌آور آن در بالندگی و کسب پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور نمایان است، تصریح کرد: باید با تمام توان برای حفط این دستاوردها تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062919096
  • خبرنگار : 50163