پیش بینی اجرای بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه و بیش از ۱۲ هزار فعالیت فرهنگی و هنری و تبیینی توسط یگان های نظامی و انتظامی، ادارات، سازمان ها و شرکت های دولتی استان برگزار خواهد شد.

سرتیپ دوم غلامرضا جعفری امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور در نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است از تجلیل هشت هزار رزمنده پیشکسوت این استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی گفت: دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) فصل بی بدلیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی است.

وی ادامه داد: این ایستادگی با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری مشهود است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز خود را به خوبی نشان می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همه وظیفه دارند به منظور تقویت روحیه مجاهدت و معنویت در جامعه به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اهتمام بورزند بیان کرد: دفاع مقدس مظهر ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس برای همه مردم الهام بخش است بنابراین باید تلاش کنیم رشادت‌های مردم غیورمان مورد غفلت واقع نشود، چرا که این رویداد آثار و برکات زیادی دارد و باید به نسل های جوان منتقل شود.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار "در راه فتح قله ایم" از روز شنبه ۳۱ شهریورماه در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و در این روز برنامه تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت تبیین نقش ایمان، همبستگی و وحدت ملی آحاد جامعه در دفاع مقدس و مقاومت را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در دومین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با شروع مدارس در اول مهرماه گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹ با حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در عرصه علم و دانش را خواهیم داشت گفت: محور فعالیت سومین روز از هفته دفاع مقدس بزرگداشت شهدای سلامت، تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: تجلیل از هشت هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم بزرگ سراسری «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر آفرینی » به صورت ارتباط تصویری با حضور مقام معظم رهبری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان از مهمترین برنامه های این هفته است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403062919086
  • خبرنگار :