در آئین بازگشایی مدارس زندان‌های سمنان عنوان شد:

تحصیل ۱۳۲ زندانی استان سمنان در مقاطع آموزشی

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان از تحصیل ۱۳۲ مددجو زندان‌های استان سمنان در مقاطع مختلف آموزشی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی ۲۹ شهریورماه در آئین بازگشایی مدارس زندان‌های استان سمنان که با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه سوادآموزی زندانیان در سال ۱۴۰۳ در ۶ ماهه نخست امسال ۴۸ نفر ثبت‌نام انجام داده‌اند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه در حوزه آموزش از راه دور نیز اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: ۸۰ نفر از زندانیان استان سمنان در بخش آموزش از راه دور مشغول به تحصیل بوده‌اند و مدرک دیپلم را کسب کرده‌اند.

قدرتی با بیان اینکه در کنار این موارد در حوزه حضور زندانیان در دانشگاه هم اقدامات خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: چهار دانشجو در حال حاضر در مقاطع کاردانی و کارشناسی در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه همکاری‌های خوبی با آموزش و پرورش استان در خصوص تحصیل فرزندان زندانیان نیز صورت گرفته است، عنوان کرد: با ایجاد تفاهم‌نامه و با همکاری بسیار خوبی که صورت گرفته است تمام فرزندان زندانیانی که نیاز به حمایت دارند با هماهنگی انجمن‌های حمایت از خانواده زندانیان مشغول به تحصیل رایگان شده و از بسته‌های آموزشی رایگان برخوردار خواهند شد.

اعطای مداراک زندانیان_ سمنان

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062919081
  • خبرنگار :