تدارک ۲۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع‌مقدس در بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس در بهاباد خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این هفته برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «حمیدرضا فرهمند» امروز در نشست با خبرنگاران با بیان این که هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت مجاهدت‌های رزمندگان دلیر اسلام است، اظهارکرد: دوران دفاع مقدس درس بزرگ آزادگی و ایثار برای همگان است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یک مقطع بی‎بدیل و درخشان در بین ملت ایران است که پیروزی بزرگی را به ارمغان آورد، افزود: دفاع مقدس ما، مکتبی درس آموز و الگو ساز برای کلیه ملت‌های آزادی خواه و مسلمان جهان است تا با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین و وحدت و انسجام، خواهند توانست بر دشمنان اسلام بویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودکش پیروز شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار کرد: ایستادگی جوانان و زرمندگان اسلام در برابر دشمنان در دوران دفاع مقدس برای دنیا این پیام را دارد که ملت ایران با تأسی از آموزه‌های اسلام و ولایت فقیه هرگز در برابر متجاوزین و مستکبرین سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

وی بیان کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدری که در طول هشت سال دفاع‌مقدس جان خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند و جانبازان و اسرایی که از آسایش و آرامش خود گذشتند، در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد بود.

فرهمند با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس باعث احیای هویت ملی ما شد، عنوان کرد: بیان خاطرات و  رشادت‌های رزمندگان اسلام در صحنه‌های نبرد نابرابر با دشمن بعثی و حامیان اروپایی آنها، عبادت‌های خالصانه شهداء و ایثارگران، خودسازی‌های بسیجیان در دل شب‌های جبهه و امدادهای غیبی، از ضروریات جهاد تبیین برای هدایت نسل جدید و آشنایی آنها با فرهنگ جهاد و شهادت است.

این مسئول مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بهاباد را چنین برشمرد، فضاسازی سطح شهر و روستاها، عطرافشانی مرقد مطهر شهدا، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه، برگزاری یادواره شهدا، رژه خودرویی، برگزاری مسابقات فرهنگی _ ورزشی، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع‌مقدس، دیدار و تجلیل از فرزندان معزّز شهدا، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، روایت‌گری یادگاران دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه اسوه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، حضور حلقه‌های صالحین در نمازجمعه، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از ارکان مساجد فعال شهرستان و همایش پیاده‌روی خانوادگی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در بهاباد است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062919071
  • خبرنگار : 50214