نورپردازی راهروهای مختلف با چراغ خطی روکار

چراغ خطی ال‌ای‌دی را می‌توان امروزه، محبوب‌ترین چراغ مدرن بین معماران، طراحان و سازندگان ساختمان‌های هوشمند و مدرن دانست. نورپردازی با لاین نوری در معماری معاصر، بخش‌ مهمی از نیازهای نورپردازی معماران، طراحان و مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف تجاری، اداری، مسکونی، گالری، مطب، فروشگاهی و غیره با چراغ ال‌ای‌دی را پاسخ داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اکووات، نورپردازی با استفاده از چراغ‌ خطی روکار در راهرو های تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل گزینه بسیار خوبی است که امروزه تا حد زیادی توجه طراحان را به خود جلب کرده است. استفاده از این چراغ‌ها علاوه بر این که به شما اجازه میدهد مقدار نور مورد نیاز خود را داشته باشید، این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد که طرح‌های جالب و زیبایی به فضای راهروی خود بدهید.

چراغ خطی چیست؟

چراغ خطی  نسل جدید وسایل روشنایی هستند که به شما اجازه می‌دهند در مکان هایی مانند راهروها، اتاق‌ ها و سایر قسمت‌ های محیط مورد نظر خود، روشنایی کنترل شده و به میزان مشخص داشته باشید.

از آنجایی که هدایت زاویه چشم امروزه در طراحی‌ های مدرن اهمیت بسیار بالایی دارد، این چراغ‌ ها میتوانند گزینه‌ های بسیار مناسبی برای شما باشد. میزان نور چراغ های خطی به حدی نیست که چشم شما را آزار دهد. از طرفی می‌ تواند مقدار روشنایی قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهد.

انتخاب چراغ خطی برای راهرو

اولین نکته که در مورد نورپردازی با استفاده از چراغ‌ های خطی روکار در راهروهای تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل‌ها باید بدانید این است که به کارگیری چراغ روکار برای مکان هایی که قصد تغییر سیستم نورپردازی خود را دارند، گزینه بسیار مناسبی می‌ باشد. این محصولات روند نصب بسیار ساده ‌ای دارند و در زمان بسیار کمی می‌ توان آن‌ها را نصب کرد.

اما وقتی قصد انتخاب این چراغ‌ ها را دارید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که از بین انواع مختلف این محصولات حتما چراغ هایی را انتخاب کنید که با شرایطی فضای شما همخوانی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب و خرید حتما با فردی که تخصص و تجربه کافی در زمینه طراحی دکوراسیون دارد، صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید.

مورد بعدی که در انتخاب چراغ خطی روکار اهمیت دارد، این است که حتما در زمان خرید به کیفیت محصول مورد نظر خود توجه کنید. توجه حداکثری به موضوع پایین بودن قیمت باعث میشود چراغ های خطی خریداری شده در زمان کم دچار مشکل شوند.

پس در زمان خرید اول از همه باید به کیفیت مناسب محصولات دقت کرد و بررسی کرد که آیا برند سازنده این چراغ ‌ها خدماتی مانند گارانتی را به مشتریان خود ارائه میدهد یا خیر. گارانتی معتبر می‌تواند مهر بر روی اعتبار محصول مورد نظر شما باشد.با تهیه چراغ خطی اکووات می‌توانید 5سال گارانتی بی‌قید و شرط را دریافت نمایید.

چراغ خطی روکار:

این مدل از چراغ های لاین نیازی به ایجاد حفره و برش در سقف ندارند و به صورت روکار روی دیوار یا سقف محیط های مختلف نصب می شوند. پس اگر شما قصد نورپردازی در فضایی را دارید که سقف های آن از قبل اجرا شده است، بهترین گزینه استفاده از چراغ خطی روکار اکووات است که بدون نگرانی از نحوه نصب مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این چراغ ها نیز مانند چراغ های دیگر خطی در سقف مجتمع های تجاری، ساختمان های اداری ، هتل ها، راهروها، رستوران ها، کافی شاپ ها، منازل و غیره می باشد. با این تفاوت که نصب ساده تری دارد.

مزایای استفاده از نورپردازی راهرو با چراغ ‌های خطی

نورپردازی با استفاده از چراغ ‌های خطی روکار  اکووات در راهرو های تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل ‌ها مزایایی را برای شما به همراه دارد که در ادامه این موارد را با هم بررسی میکنیم:

● سازگاری بالا با مکان هایی که از طراحی دکوراسیون ونورپردازی مدرن استفاده میکنند و دوست دارند طرح‌ های مینیمال در فضای خود پیاده کنند.

● شکل ظاهری و نوردهی آن‌ها به شکلی زیبا و یکنواخت است. همین موضوع باعث شده در بیشتر موارد با فضای مورد نظر شما سازگاری لازم را پیدا کنند.

● این چراغ‌ها را میتوانید به عنوان چراغ دکوراتیو استفاده کنید.

● تنوع بالا در زمان نصب به شما اجازه می‌دهد که طرح‌های مختلفی را متناسب با فضا و کاربری خود در زمان استفاده از چراغ‌ ها پیاده سازی کنید.

● این چراغ‌ های LED از نوع SMD هستند و طول عمر بالایی دارند، اما در صورت خراب شدن نیز می‌ توانید آنها را تعمیر کنید.

● استفاده از چراغ های خطی روکار به علت اینکه حرکت چشم بیننده را کنترل می کند، می تواند باعث شود که فضای شما بزرگتر به چشم بیاید.

منبع: اکووات/ecowat

انتهای رپرتاژ آگهی

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062919058
  • خبرنگار :