اعلام محدودیت ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در بندرعباس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان محدودیت ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شهر بندرعباس را که قرار است به صورت ملی برگزار شود را اعلام کرد.

سرهنگ حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان امروز پنجشنبه ۲۹شهریور ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور، در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی تردد و پارک در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا روبروی مجتمع نیلی و همچنین کلیه معابر منتهی به بلوار ساحلی در محدوده فوق و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم از ساعت ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخه ۳۰ شهریور تا پایان روز مراسم اجرا خواهد شد.

حیدری ادامه داد: در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه، خودرو یا موتورسیکلت در بلوار ساحلی از محدوده خور شیلات تا نیم دایره در مسیر رفت و برگشت، خودرو توسط یدک کش به ناچار به پارکینگ انتقال داده خواهد شد از این رو از شهروندان درخواست می‌شود از توقف و پارک وسیله نقلیه در محدوده ذکر شده جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از ساعت ۶ صبح تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در کلیه معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم با ممنوعیت و محدودیت روبرو خواهد بود و توجه به ممنوعیت ترددهای اعلامی برای کلیه وسایل نقلیه الزامی است.

وی تاکید کرد: از کلیه شهروندان درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل بلوار امام خمینی، بلوار امام حسین علیه السلام و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403062919042
  • خبرنگار : 50673